Šef marketinga pri francoski superšportni znamki Stefan Brungs je za Autocar potrdil, da bo novi chiron (1.103 kW/1.500 KM) skozi svojo celotno proizvodno dobo na voljo le kot klasični kupe, pa čeprav je bil njegov predhodnik veyron na razpolago tudi v targa različici grand sport in njegovi še močnejši grand sport vitesse izpeljanki. Skupaj so jih izdelali 150 od nekaj prek 400 veyronov. Očitno bo tako veyron grand sport vitesse še kar nekaj časa ostal najhitrejši serijski brezstrešnik na svetu (408 km/h).
Zelo verjetno pa bodo v bodoče predstavili še kakšno omejeno serijo kupeja.
Bruns je v pogovoru za Autocar ob otvoritvi novega predstavništva znamke v Londonu povedal še eno zanimivost glede chironovih kupcev. Že osnovna oprema avta, ki naj bi bil trenutno najhitrejši serijski avto pod soncem, stane 2,2 milijona evrov. Vendar pa si je vsak dosedanji kupec pri konfiguriranju v povprečju dal vanj vgraditi še za okoli 300.000 evrov opreme. To je denimo cena ferrarija 488 GTB.
Želja, da bi bil zgolj del chirona izpostavljen v "naravni" karbonski barvi, kupca stane 180 tisoč evrov, kar je cena mclarna 570S. Če naj bo chiron popolnoma karbonski (da, praktično brez barve), kupca to stane 255 tisoč evrov. "Malenkosti", kot so karbonski pokrovi okvirjev vzvratnih ogledal, stanejo osem tisočakov. Športni sedeži (tudi serijski verjetno niso ravno pobrani iz kakšne limuzine ...) - 15 tisočakov, komfortni sedeži - 25 tisočakov, karbonska notranjost - 50 tisočakov ...
dezurni@zurnal24.si