V 80. letih je takratna Jugoslavija v ZDA izvozila okoli 140 tisoč primerkov modela yugo, kar še danes velja za eno največjih izvoznih -uvoznih zgodb med tem delom Evrope in najmočnejšim gospodarstvom na svetu. Za uspeh se ima zahvaliti tudi ceni, saj so ga prodajali za 3.990 dolarjev.
Nadaljevanje zgodbe poznamo, yugo/jugo se v ZDA ni ravno proslavil oziroma je postal slaven predvsem zaradi svoje slabe kvalitete. In prav sloves enega najslabših avtov vseh časov je danes za marsikaterega zbiratelja zelo mikaven.
Youtube uporabnik z imenom Vojnik SFRJ je v ameriški puščavi naletel na žalosten prizor. Najbolj luksuzen model GVX je kakih 15 let zapuščeno ždel v pesku in bodičevju. Svoje so dodali še razni glodalci. A uporabnik, ki ga očitno na nekdanjo Jugoslavijo vežejo sentimentalne vezi, se je odločil avto vrniti v življenje. Kupil ga je za 50 dolarjev in začel z remontom.
Pomagal si je tudi s kaseto Šabana Šaulića, začuda pa ne s čevapčiči. V kolikšni meri mu je uspelo?
Še je sposoben vžgati! Samo dovolj bencina je potrebno politi po njem :)
FIAT je v puščavo Libije na parkiranje, pošiljal vso hiperprodukcijo tovarne v Torinu , Zato so bili FIATI 2 leti starejši , kot so kazali tovarniški dokumenti , narejeni šele, ko so te avtomobile dali in prišli v prodajo !… ...prikaži večodajo ! Zato zamik med datumi na steklih in na dokumentih !
V puščavi avto me more trohneti ! Zakaj imajo pa v USA največje postajališče za avione , ki nimajo dela ?