Če upoštevamo navedbe Volkswagnovega oddelka za gospodarska vozila, ne gre zgolj za popolno prenovo, ampak kar reinkarnacijo, saj pravijo, da so na njem nove prav vse podrobnosti od oblike do tehnike.
Novi caddy so zasnovali na koncernski platformi MQB, ki mu je omogočila, da lahko uporablja vse sodobne tehnologije, ki so na volj v Volkswagnovi skupini. Prehod na novo platformo se odraža že na bolj dinamičnih proporcah, s katerimi, tako pravijo pri Volkswagnu, bo bolj karizmatičen kot kdajkoli doslej. Karoserija se pohvali z aerodinamičnim količnikom 0,30 (prejšnji ga je imel 0,33), zunanjosti pa so dodali tudi vrsto novosti. Med njimi so električna bočna drsna vrata in vrata prtljažnika, panoramska sončna streha s površino 1,4 kvadratnega metra ter led žarometi in zadnje luči. Prvič je na voljo tudi vstop in zagon brez ključa.
Digitalni kokpit
V notranjosti izpostavljajo možnost digitalnega kokpita, ki skupaj s 6,5- do 10-palčnimi zasloni infozabavnega sistema in preoblikovanimi kontrolnimi enotami tvori interaktivno okolje za voznika in sovoznika. Sem spadajo tudi digitalni gumbi za upravljanje luči, radia in menijev, ki so med drugim nadomestili tudi rotacijski regulator luči levo od volanskega obroča. Možen je tudi stalen dostop do mobilnih spletnih storitev in funkcij komunikacijskega vmesnika »Volkswagen We«. Novost je tudi strešni vstopnik za zrak za lažje upravljanje klime v zadnjem delu kabine.
V caddyju bo na voljo 19 asistenčnih sistemov, med katerimi je šest popolnoma novih. Med temi so izpostavili sistem za pomoč pri upravljanju vozila travel assist, ki je povezan s kapacitivnim volanskim obročem in smo spoznali že v novem golfu in še nekaterih modelih skupine. Nova sta tudi pomočnik za manevriranje s prikolico trailer assist in side assist z opozarjanjem pred prometom za avtomobilom, ki pomaga z nadzorom nad mrtvimi koti, ki je otežen predvsem pri tovornih različicah.
Izboljšani paketi opreme
Caddy bo od začetka na voljo kot tovorni furgon, kot potniški kombi za prevoz delavcev in v različnih osebnih različicah. Pri Volkswagnu obljubljajo, da bodo vsi paketi opreme, ti naj bi bili caddy, life in style, bolje opremljeni kot doslej.
Še nekaj besed o motorjih. Ti prihajajo iz Volkswagnove najnovejše evolucijske stopnje, ustrezajo merilom euro 6 in so opremljeni s filtri trdnih delcev. Dvolitrskim dizelskim so namenili tudi novi sistem za dvojno doziranje tekočine Ad Blue, s katerim so še bolj zmanjšali izpuste dušikovih oksidov. Turbodizelski motorji bodo razpolagali z močmi med 55 in 90 kilovati, 1,5-litrski turbobencinski pa bo 84-kilovatni. Kjer ga uporabljajo, bo možen tudi nakup različice s pogonom na stisnjeni naravni plin.