Micra, na nekaterih trgih znana tudi kot nissan march, je med kupce v Evropi zapeljala leta 1983. Od takrat jih je bilo na različnih koncih sveta izdelanih že več kot šest milijonov.
V zadnjih treh desetletjih je micra postavila industrijska merila za supermini avtomobile in leta 1993 postala prvi avtomobil japonske znamke, ki se je ponašal z laskavim naslovom evropski avtomobil leta (CotY). Prvo različico (z interno oznako K10) so na Japonskem začeli prodajati konec leta 1982. V Evropo je prišla v začetku leta 1983. Leta 1992 jo je zamenjala zmagovalka v izboru CotY, micra druge generacije z oznako K11.
Tako kot prva je tudi K11 vztrajala na trgu polno desetletje, dokler je leta 2002 ni zamenjala tretja generacija micre z oznako K12. Kupcem je bila na voljo s tremi in petimi vrati in kot micra C+C kupe in kabriolet hkrati s trdno zložljivo streho.
Trenutna, četrta generacija interne oznake K13 je na trg kot pravi globalni avtomobil pripeljala leta 2010. Izdelujejo jo v štirih različnih državah, Tajski, Mehiki, Kitajski in Indiji. Na evropski trg prihajajo micre iz Indije. Micra oziroma march se prodaja v 56 državah globalno.
Posebna izvedenka ob jubileju
Micra 30 izvira iz osnovne različice visia in ima sedemkraka, 15-palčna platišča serijsko in od različice DIG-S, z vrha ponudbe, izposojen zadnji strešni spojler. Prav tako serijske so tudi kljuke vrat in ohišja vzvratnih ogledal v barvi zunanjosti. Micra 30 se od preostalih micer loči po diskretni oznaki na boku, prtljažnih vratih in armaturni plošči.
Micra 30 je bila predstavljena na avtomobilskem salonu v Bruslju. Njena prodaja bo stekla februarja.