Leaf, ki je med drugim pred dvema letoma osvojil celo titulo za evropski avto leta, le počasi prodira na trg, k nam bo denimo uradno zapeljal šele prihodnje leto. V ZDA pa si je nakopal že tudi gnev prvih kupce, ki so prepričani, da so bili z leafom zavedeni.
Znano je namreč, da ta predstavnik nižjega srednjega razreda ponuja nič kaj zavidljiv doseg 160 do 175 kilometrov z enim polnjenjem, pa še to brez pretiranih obremenitev (avtoceste, klanci ...). Ta podatek pa velja le, če je baterija napolnjena 100-odstotno, medtem ko je ameriško predstavništvo Nissana kupcema Danielu Kleeju in Davidu Wallaku po njunih trditvah šele potem, ko jima je že predalo ključe in pobralo denar, povedala, da avtomobila sploh ne smeta polniti do 100 odstotkov. V temu primeru se namreč življenjska doba baterija hitro zmanjšuje, poroča Business Insider. Namesto tega Nissan priporoča, da kupci avtomobil na kablu pustijo zgolj do 80-odstotne kapacitativnosti baterije. Ker sta Kalifornijca to zvedela šele po nakupu, sta se odločila za tožbo.
Nissan trdi, da informacije glede baterije ne skriva do nakupa in da so informacije o delovanju ter skrbi za vozilo dostopne na večih mestih, vključno z internetom. A tožnika vzrajata, da bosta s pomočjo sodišča dosegla prenehanje "zavajajoče prakse" pri prodaji leafa, hkrati pa omogočila vsem lastnikom in najemnikom leafa obnovo garancije na baterijski sklop oziroma njegovo zamenjavo.
V ameriški podružnici Nissana so sicer te dni za Detroit News javno priznali, da so prodajne številke leafa milo rečeno zelo slabe. Letos so doslej po v ZDA, ki naj bi bile zaradi dovzetnosti za električne avtomobile njihov glavni trg, prodali le nekaj prek 5.200 vozil, medtem ko so upali, da bodo konec leta dočakali z 20.000 prodanimi primerki.