Avto
33 ogledov

Volvo V90: avtomobil, ki ga je v množici pločevine nemogoče spregledati

Volvo V90
1/20
Gregor Prebil
Če bi moral izbrati serijski avtomobil, ki je izstopal v Ženevi, je to karavanski volvo V90. To je uglajeni Šved, ki v primerjavi z nemškimi konkurenti izstopa z materiali, eleganco, estetiko ...

Prihodnji premium karavan volvo V90 je po moji izbiri ena od petih največjih zvezd Ženevskega avtomobilskega salon.

Švedi ga niso ogradili z ogrado, tako kot svoje avtomobile ograjujejo nekatere druge znamke, da jih lahko gledaš le na daleč. Če imaš v množici več tisoč novinarjev in fotografov priložnost, pa lahko tudi sedeš v vozilo. Tu mislim predvsem na ekskluzivne znamke.

Z ekskluzivnostjo konkurenčen le Mercedes

Volvo V90 | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
Švedi so V90 postavili na glavni oder, kjer je izstopal še bolj zaradi skandinavskega smisla za estetiko. Volvov razstavni prostor je v marsičem najbolj estetski in domač. Na nek način se obiskovalec počuti kot v Ikei in še najboljšo kavo imajo - vrsta je bila tam skoraj tako dolga kot v primeru, če si želel pretipati in pobliže spoznati novega karavana – ta oblikovno in tehnološko sledi limuzinskemu S90, ki ga kmalu pričakujemo tudi na slovenskih cestah.

V90 je tretji Volvov model, izdelan na novi modularni platformi. Pred kratkim smo preizkusili volva XC90, ki izstopa po ekskluzivnosti, vrhunskih materialih in tehnologiji, vključno z ozvočenjem. In pri karavanu D premium segmenta (konkurenti so audi A6, novi mercedes E in BMW serije 5), ni nič drugače. Z luksuzom in prefinjenostjo mu lahko konkurira zgolj nova generacija razreda E, ki pa še čaka karavansko izvedenko.

Tako zunanjost kot notranjost je tipično minimalistična. To je eden redkih avtomobilov, ki ne glede na to, iz katerega kota gledate nanj, deluje fantastično. Podaljšana streha ga vizualno raztegne, zaradi tega daje občutek, da je gladek kot limuzina. Žarometi so njegov zaščitni znak. Spominjajo na tiste pri velikem športnem terencu XC90, prednji del pa je praktično identičen limuzinskemu S90.

Volvo V90 | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil

Občutek sedenja v dnevni sobi

Volvo V90 | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
Prevladujejo čiste linije in imitacije (lesa in aluminija), ki nikakor ne izgledajo poceni, ampak všečno, prijetno. V potovalni kabini se potnik počuti bolj kot v dnevni sobi, za ureditev katere je poskrbel moderni notranji arhitekt. V ospredju je tablični zaslon, usnje skoraj povsod prekriva plastiko, unikatni šivi na volanu, prestavni ročici, sedežih, armaturni plošči in še kje so pika na i.

Res, da na salonu razstavijo najbolje opremljene različice, a razkošju ne gre oporekati. Sedeži objemajo telo, voznik pa ima občutek, da sedi v fotelju – enako velja za sopotnika spredaj. Vse to ima tudi limuzinski S90, ki bo v salone prišel že kmalu, tudi slovenske.

V drugi vrsti je prostora na pretek, tako za glavo, kolena, kot ramena. Niti približno ni tako utesnjen kot BMW serije 5. Potniki si lahko sami nastavljajo temperaturo, občutek je zelo zračen, tudi pogled naprej je vzoren.

Volvo V90 | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil


Volvo pogosto povezujemo s karavani - že več kot 60 let. Zato me malo čudi, da prtljažnik ni med največjimi. 1526 litrov je največja kapaciteta, kar je znatno manj od karavanskega mercedesa E (odvisno od modela od 1.850 do 1.950 litrov) in BMW serije 5 Touring (1670 litrov), pa tudi manj od modela, ki ga nadomešča V70 (1600 litrov). Je pa nakladalno dno zelo nizko, prtljažnik je dovolj globok, da vanj porinemo tudi kakšne sani, navdušijo pametne rešitve (električna prtljažna vrata se odpirajo zelo hitro), obdelava je vrhunska. Ima tudi odprtino za smuči ali prevoz daljših predmetov.

grega.prebil@zurnal24.si

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.