Avto
8309 ogledov

Volvo je močno spremenil svoj znameniti logotip

Volvo logotip Volvo
Švedi so zadnji v dolgi vrsti proizvajalcev, ki so šli v spremembe logotipa.

Njihov znameniti železni znak je izgubil 3D obliko in barve ter tako postal precej enostavnejši, tako kot to velevajo trenutni oblikovalski trendi. Krog je po novem prekinjen, tako da se je puščica "osamosvojila", tako kot tudi ime znotraj kroga.

Pri Volvu, ki se po dogovoru z matičnim Geelyjem pripravlja na pomemben korak uvrstitve svojih delnic na borzo, še niso pojasnili, kdaj in kako nameravajo svoj minimalistični zaščitni znak začeti uporabljati. Po poročanju nekaterih medijev naj bi znamka še vsaj prihodnje leto uporabljala obstoječi logotip. 

Volvo V60 | Avtor: Miha Pečoler/SAA Miha Pečoler/SAA

Volvo je logotip kroga, iz katerega na desni zgoraj izhaja puščica, prevzel že pred skoraj sto leti. Gre za starodavni simbol za (moški) planet Mars, hkrati pa tudi za simbol železa. Z železom pa je bila že leta 1926 in je še danes tesno povezana švedska družba SKF, ki je leta 1926 začela s proizvodnjo avtomobilov. Prevzeli so marketinško ime, ki so ga dotlej uporabljali za svoje ležaje, s katerimi so že takrat zalagali avtomobilsko industrijo. Volvo sicer v latinščini pomeni "vrtim se". Ime se jim je zdelo posrečeno, saj ga poleg globljega pomena odlikuje enostavna izgovorjava v vseh jezikih sveta.

Logotip je skozi zgodovino doživel le malo sprememb, konec 50. let prejšnjega stoletja so dodali še znamenito Volta pisavo, s katero je odtlej izpisano ime znamke.

V zadnjih dveh letih so nove logotipe predstavili številni proizvajalci, od Volkswagna in BMW, do Kie, Nissana, Renaulta, Peugeota ... 

dezurni@styria-media.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.