Subaru je demonstriral svoj novi varnostni sistem - New EyeSight, in pokazal, da niso le prestižne znamke in Volvo tiste, ki znajo izdelati aktivni varnostni element.
Sistem New EyeSight sestavljata dve kameri nameščeni v neposredni bližini središčnega vzvratnega ogledala in delujeta v povezavi s tehnologijo, ki ji v Subaruju pravijo "kontrola zaviranja pred trkom" (Pre-collision braking control). V osnovi sitem deluje tako, da kameri spremljata objekt, ki s svojo velikostjo ustreza drugemu avtomobilu ali pa človeku. Če voznik pravočasno ne reagira na nevarnost, ga sistem najprej opozori s signalom, potem pa samostojno začne z zaviranjem in avtomobil zaustavi ali pa vsaj zmanjša posledice trka.
V Subaruju trdijo, da bo sistem reagiral le v primeru, ko je hitrost višja od 30 km/h. Isti sistem bo uporabljal tudi novi adaptivni tempomat, ki bo prilagajal hitrost glede na hitrost spredaj vozečega avtomobila.