To je že tretja generacija od leta 2007, ko je tiguan prvič zapeljal na ceste. V tem času so jih pri Volkswagnu izdelali več kot 7,6 milijona, kar kaže, da gre za zelo priljubljen avtomobil.
Nova generacija tiguana, ki jo bomo lahko kupili v začetku prihodnjega leta, torej stopa v precej velike čevlje predhodnikov, zato mora ponuditi precej. Dodaten razlog za to je, da bo po vsej verjetnosti morala v Evropi "oddelati" obdobje do konca prodaje avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem.
100 električnih kilometrov
Tiguanu so zato namenili najnovejšo izvedbo modularne platformme MQB evo, s katero so serijsko prišli tudi številni novi asistenčni sistemi, med katerimi gotovo izstopa sistem blaženja podvozja DCC pro z dvoventilskimi blažilniki, prav tako pa tudi izboljšani priključno hibridni pogonski sklopi, ki omogočajo električne dosege do 100 kilometrov. Na precejšnje razdalje bo torej novi tiguan lahko deloval tudi kot popolnoma električni avtomobil.
Večji dosegi niso edina pridobitev nove platforme in novih pogonskih sklopov, ki jih imenujejo eHybrid. Konstruktorji so namreč tudi precej povečali hitrosti polnjenja z izmeničnim, serijska pa bo tudi možnost hitrega polnjenja z enosmernim tokom.
Kaj natančnega o motorjih pri Volkswagnu za zdaj niso objavili, so pa dodali, da bodo na voljo tudi "klasični" turbobencinski in turbodizelski motorji TSI in TDI, prav tako pa tudi blago hibridizirani turbobencinski motorji eTSI. V vsakem primeru pa bodo za prenose njihovih moči na kolesa skrbeli menjalniki DSG, kar se bo odrazilo tudi v notranjosti, saj so ročico za izbiro voznih programov prestavili ob volanski obroč, tja, kjer jo že nekaj časa najdemo v Volkswagnovih električnih avtomobilih.
Le malce večji, a bolj udoben
Nova oblika in nova platforma sta tiguanu kljub skoraj enakim meram kot pri predhodniku prinesli tudi bolj prostorno notranjost. Največji, skoraj 3-centimetrski, je le dolžinski prirastek, kar je dovolj, da je prtljažnik v osnovi večji za 37 litrov oziroma meri solidnih 652 litrov.
Preoblikovana je tudi zdaj povsem digitalna notranjost, kjer izstopa predvsem velikanski osrednji zaslon z diagonalo 38 centimetrov, prav tako pa tudi regulator na mestu, kjer je bila prej ročica menjalnika. Ta ima lasten OLED zaslonček, ki naredi upravljanje bolj intuitivno.
K potovalnemu udobju lahko pomagajo tudi ergonomski sedeži ergoActivePlus s pnevmatskim nastavljanjem ledvene opore in pnevmatsko masažo. Nastaviti je mogoče tudi zunanjo temperaturo, pri kateri se aktivira gretje ali zračenje sedežev in podobno. Med sistemi za pomoč vozniku, ki so v tiguanu novost, so tudi HD matrični led žarometi, ki jih je podedoval od večjega touarega, podobno izčrpen pa je tudi nabor asistenčnih sistemov.
No samo da bodo še dizli,ker se narod ne zaupa elektriki
Od vsega tu naštetega dobrega, bo zagotovo imel tudi dobro ceno!? Dobro seveda za proizvajalca, ne za potencialnega kupca!
Za Holz-Kohlen-Wagen je. A realno bo verjetno le polovica od deklariranega dosega, pa se to le za po mestu in ne na obvoznici ali na avtocesti, saj bo teza cez 1,6 tone in slaba aerodinamika. Tipicni SUV pac. Komu so… ...prikaži več SUV vsec, ga pac ne moti visoko tezisce, neokretnost, visoka poraba, hrup, plastika v notranjosti,...