Pri Porsche Slovenija, ki zastopa znamke Volkswagen, Škoda, Audi in Seat, so predstavili rezultate poslovanja, ki sicer še niso dokončni.
Po njihovi oceni bo letošnji avtomobilski trg v Sloveniji štel 69 tisoč prvih registracij vozil, od tega ocenjujejo, da je skoraj tretjina kratkoročnih registracij. Dobre prodajne številke so znak okrevanja gospodarstva oziroma velike rasti BDP. Ljudje so pripravljeni v večje naložbe, kot je nakup avtomobila. Velika rast prodaje je namreč zabeležena med fizičnimi kupci vozil, ki veliko posegajo po najdražjih paketih opreme.
Hvaležni slovenski policiji
Tako se je letos zgodilo, da so letos drugič v zgodovini v Sloveniji registrirali več kot 10 tisoč novih Volkswagnovih modelov, do novega leta naj bi bila ta številka 10.650.
Velik hit so seveda športni terenci, tako so letos registrirali kar okoli 1.500 VW tiguanov, ki bodo v ospredju tudi v prihodnjem letu. Pri Audiju so z modelom Q2 k znamki privabili, kar 40 odstotkov novih kupcev, medtem, ko z največjim in najdražjim Q7 sploh ne morejo zadostiti potreb slovenskih kupcev. Prodali bi jih 100, če bi jih imeli, trdijo pri slovenskem Audiju, s podobnimi težavami pa so se letos ubadali tudi pri Škodi, kjer so za prihodnje leto zagotovili 1.000 kodiaqov za slovenske kupce, še pred začetkom prodaje manjšega karoqa, ki na slovenske ceste prihaja v teh dneh, pa so zbrali 200 naročil. Hvaležni so tudi slovenski policiji, ki je naročila 300 vozil škoda octavia. Škoda v prihodnjem letu odpira tudi dva nova avtomobilska salona, na Brezovici pri Ljubljani in v Kranju.
Rabljena vozila so hit
Izjemno se je povečalo tudi število prvič registriranih rabljenih vozil, povečanje je kar 40-odstotno. Pri Audiju bodo tako s ciljem kupcem preko pooblaščenem mreže ponuditi vzdrževana in preverjena mlada rabljena vozila še širili svojo mrežo v Sloveniji.
Prihodnje leto bo vse bolj v znamenju električnih vozil. Tako na trg prihaja električni velikan med dostavnimi vozili – e-crafer, Audi bo predstavil vsaj dva priključna hibrida (plug-in), to sta A8 plug-in in Q5 plug-in.
Pri Porsche Slovenija se niso mogli izogniti eni bolj perečih tematik, to je vpoklic vozil zaradi afere „dieselgate“. Pojasnili so, da so do začetka decembra naredili posodobitve na 74 odstotkih spornih motorjev vpoklicanih vozil v delavnice.
A kupijejo slovenci, al avtohiše, ki si tako povečajo prodajne številke in tovarnam kažejo ponarejeno uspešnost..