8. marca bo po predvidevanjih izvajalec obnovitvenih del na mostu čez Savo v Kranju znova vzpostavil promet in s tem odprl kranjsko prometno arterijo. Kranj se zaradi odločitve, da je potrebno most zaradi obnove popolnoma zapreti za ves promet, vse od lanskega septembra duši v prometnih zamaških po obvoznih cestah.
"Dela potekajo skladno z noveliranim terminskim planom. Sprostitev prometa je na mostu predvidena za 8. 3. 2019, če bodo to dopuščale vremenske razmere," so za Žurnal24 povedali na Direkciji za infrastrukturo, investitorju obnove.
Očitno se bo izpolnila obljuba izvajalca del, da bo skušal najti rešitve in pohitriti dela, saj je bila najprej zapora predvidena vse do konca marca, hkrati pa so se pojavila ugibanja, ali izvajalec z majhnim številom delavcev na gradbišču ne zavlačuje obnove. Na roko pa so izvajalcu del, podjetju Markomark Nival, gotovo šle ugodne vremenske razmere z zelo milo zimo.
"Po sprostitvi prometa sledi še dokončanje del pod objektom, pospravljanje gradbišča in vzpostavitev okolice, priprava dokumentacije za pregled objekta predvidoma v prvi polovici maja 2019, nato sledi izvedba komisijskega pregleda in pridobitev dovoljenja za uporabo in projekt bo tako zaključen," dodajajo na Direkciji, kjer so se septembra proslavili z izjemno slabim obveščanjem javnosti glede zapore, ki se je zgodila praktično čez noč.
Na kranjski policiji so prav tako zadovoljni, da gre polletna zapora prometa prek mostu h koncu. Ob tem izpostavljajo, da razen gneče in počasnejšega prometa druge problematike na kranjskih obvoznih cestah niso zaznavali. "Najbolj problematična je popoldanska konica, ki traja od 14. in tudi do 18. ure v obeh smereh vožnje skozi Kranj, do zastojev pa prihaja tudi v jutranji konici. Policisti so v konicah še vedno prisotni na najbolj obremenjenih križiščih ali zelo blizu, da lahko hitro reagirajo na zastoj," je za Žurnal24 pojasnil predstavnik PU Kranj Bojan Kos.
Kot je znano, sta se kranjska policija in mestno redarstvo še posebej v jesenskem obdobju aktivno vključila v skrb za pretočnost prometa skozi samo središče Kranja, ki pomeni edino obvozno cesto za tisoče voznikov, ki imajo opravke v mestnih javnih ustanovah ali so na poti med Škofjo Loko in zgornjo Gorenjsko. V ta namen so celo ukinjali nekatere prehode za pešce v središču mesta in omejevali promet skozi več krožišč. To pa ni moglo preprečiti dolgih zastojev na razdalji, ki bi jo v normalnih okoliščinah tudi v prometni konici prevozili v nekaj minutah.
Sedaj bo na vrsti vzhodna obvoznica s "slavnim" krožiščem
A vozniki v Kranju se bodo morali že v nekaj tednih prilagoditi novim zaporam, saj bodo po 20. marcu stekla dela na vzhodni obvoznici. Tam je predvidena gradnja novega krožišča na glavni cesti Škofja Loka - Kranj, prenova Delavskega mostu, na kateri je napovedana polovična in za krajši čas celo popolna zapora, ter razširitev zloglasnega enojnega krožišča na Primskovem v "turbokrožišče".
S tem se bo Direkcija končno lotila reševanja problema dolgih zastojev, ki vsak dan nastajajo od Šenčurja do Kranja in naprej po vzhodni obvoznici. Po pričakovanjih pa bodo vsa ta gradbišča precej manj vplivala na promet skozi Kranj od aktualne zapore mostu čez Savo.
andrej.leban@zurnal24.si
Kaj pa most,ki vodi do bivše tovarne Planika proti Drulovki?Pozabili nanj?Vsak cas se bo podrl!In dnevno čezenj hodijo otroci na treninge nogometa.S tem,da je že dolgo na začetku mosta opozorilo samo eno vozilo naenkrat čez most?Poden.
In zapravilo se je 1,3 milijona € za popravilo mosta, ki bo še zmeraj star, medtem, ko je nov most pri Trebnjem, čez avtocesto stal, milijon evrov !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mila zima? Zima ? Kakšna zima ? Tole bi bilo lahko že zdavnaj končano. Zdej bo pa 3 dni mal snega in se bodo zaradi "neugodnih razmer" dela zavlekla.