Leta 2011 smo se na zurnal24.si na ženevskem avtomobilskem salonu pogovarjali s Frédéricom Banzetom, takratnim izvršnim direktorjem Citroëna, ki nam je izpostavil jasno vizijo lastne blagovne znamke DS, s katerim so se pri Citroënu odločili konkurirati premium proizvajalcem vozil. "Kupcem želimo ponuditi več, dodano vrednost preliti v zaslužek, nizkocenovne znamke pa prepustiti drugim," je povedal menedžer, katerega posebnost je, da zna udejanjiti tudi na prvi pogled drzne ideje.
Vendar pa so pri Citroënu dolgo znamko DS oglaševali kar v povezavi s Citroënom, čeprav so v vozila kot so bila DS3, DS4 ali DS7 vgrajevali bolj prestižne materiale, nove ideje in tehnologije. A še vedno se, vsaj novinarji nismo znebili občutka, da je veliko skupnega s citroëni, ki veljajo za ljudsko in ne premium znamko. Francozi so se naposled posla lotili povsem drugače in že na avtomobilskem salonu v Parizu smo si v živo ogledali dva povsem nova izdelka, s katerima pri DS začenjajo novo zgodbo v premium razredu vozil. Znamka bo čisto drugače umeščena tudi v Sloveniji, kjer bo dobila svoj prvi prodajni salon.
Ob lansiranju znamke DS na slovenskem trgu bodo predstavili dve novi vozili segmenta SUV, in sicer DS7 crossback in DS3 crossback. To sta prvi vozili znamke DS, ki sta zasnovani in temeljita na tehnologiji popolnoma ločeni od znamke Citroën. "To izražata tako z dizajnom, ki pooseblja francosko visoko modo oblikovanja kot tudi s tehničnimi oziroma tehnološki rešitvami in inovacijami edinstvenim znamki DS," so nam pojasnili pri slovenskem uvozniku za znamko, kjer nameravajo v letu 2019 odpreti prodajno servisni center znamke DS, in sicer v Ljubljani, kjer bodo strankam nudili popolno storitev prodaje, servisiranja in ostalih poprodajnih dejavnosti na najvišjem strokovnem nivoju.