Avto
60 ogledov

Tudi oskubljen služi svojemu bistvu

Volkswagen transporter
1/28
Žurnal24 main
Velika družina? Ogromne potrebe po prostoru? Kombinacija obojega? Svet avtomobilizma že dolgo pozna rešitve. Transporter kombi je vedno med tistimi iz ospredja. Tudi zaradi ugodne cene.

Volkswagnov transporter je že skorajda šest desetletij zgodba o uspehu. Tega mu zagotavlja njegova  uporabnost in raznovrstnost izpeljank, ki strežejo željam od dostave palet z bananami do luksuznega prevažanja oseb v različici multivan ali počitnikovanju nekje na morski obali v avtodom izpeljanki california.

Prednost transporterja je, da je lahko kot osnovni kombi model razmeroma dostopen, saj lahko za ceno nekoliko bolje opremljenega družinskega karavana doma parkirate miniavtobus za osem oseb, ki se lahko z nekaj telovadbe z odstranjevanjem dveh dokaj težkih vrst sedežev v nekaj minutah spremeni v prostornega dostavnika. Seveda je mogoče ustvariti tudi hibridno različico za pet oseb in prtljago za mesec dni dopusta. In da, tudi prespati je mogoče v njem.

Zaostaja v prefinjenosti

Volkswagen transporter | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main
Vseeno pa se aktualni generaciji T5 že poznajo leta, še posebej če ji vštric zapeljemo nove tekmece, v prvi vrsti ford transita custom. Takrat se zdita notranjost in sedenje v transporterju preveč "kamionarska",  tudi obvladovanje med ovinki ne more slediti sicer dražjemu kölnskemu tekmecu, ki se povrh kot prvi kiti s petimi zvezdicami za varnost. Facelift transporterjeve podobe izpred dveh let pa je že tudi začel popuščati. Veliko izzivov torej za generacijo T6, ki naj bi prišla na trg leta 2015.

Zelo sodobno pa v T5 deluje 2,0-litrski dizel bluemotion technology s 84 kilovati, kot je poganjal testni model iz zlate sredine dizelske motorne ponudbe in ki v svet gospodarskih vozil prenaša odlike znamkine bluemotion tehnologije. V pomoč zgledni porabi goriva so tako sistem start-stop, sistem za regeneracijio energije in pnevmatike z nizkokotalnim uporom. Zaradi velikega rezervoarja je doseg velik.

Pograjati pa velja, da ima menjalnik le pet prestav, tudi razmerja so postavljena tako, da na avtocesti zaradi hrupa nehote iščemo še šesto. Kot da so Nemci načrtno želeli zmanjšati dobrobit napredne tehnologije in šesto prestavo povzdigniti v nekakšen luksuz.

Z nekaj kompromisi je ugoden

Volkswagen transporter | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main
Da ostane cena precej pod 30 tisočaki, kar je mimogrede tudi precej pod tisto za fordovega prvaka, se je potrebno tudi čemu odpovedati. Denimo levim drsnim vratom. Ali pa avtomatski klimatski napravi in spodobnejši avdio napravi danes že standardne 2DIN dimenzije. Ampak kar pri ceni najbolj šteje, so dolgoletne izkušnje s tem, kako zanesljivo služiti ljudem in tovoru.

Podatki o vozilu (Volkswagen transporter kombi 2.0 TDI bluemotion technology)

Motor: 1.968 cm3, dizel
Najvišja moč: 84 kW (114 KM) pri 3.500 vrtljajih/minuto
Navor: 250 Nm med 1.500 in 2.750 vrtljaji
Poraba na testu: 7,7 litra/100 km (mešani cikel), izpust 179 g CO2/km
Zmogljivosti: 163 km/h, 14,8 sekunde od 0 do 100 km/h
Cena: 27.931 (z DDV)

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.