Volkswagnov transporter je že skorajda šest desetletij zgodba o uspehu. Tega mu zagotavlja njegova uporabnost in raznovrstnost izpeljank, ki strežejo željam od dostave palet z bananami do luksuznega prevažanja oseb v različici multivan ali počitnikovanju nekje na morski obali v avtodom izpeljanki california.
Prednost transporterja je, da je lahko kot osnovni kombi model razmeroma dostopen, saj lahko za ceno nekoliko bolje opremljenega družinskega karavana doma parkirate miniavtobus za osem oseb, ki se lahko z nekaj telovadbe z odstranjevanjem dveh dokaj težkih vrst sedežev v nekaj minutah spremeni v prostornega dostavnika. Seveda je mogoče ustvariti tudi hibridno različico za pet oseb in prtljago za mesec dni dopusta. In da, tudi prespati je mogoče v njem.
Zaostaja v prefinjenosti
Zelo sodobno pa v T5 deluje 2,0-litrski dizel bluemotion technology s 84 kilovati, kot je poganjal testni model iz zlate sredine dizelske motorne ponudbe in ki v svet gospodarskih vozil prenaša odlike znamkine bluemotion tehnologije. V pomoč zgledni porabi goriva so tako sistem start-stop, sistem za regeneracijio energije in pnevmatike z nizkokotalnim uporom. Zaradi velikega rezervoarja je doseg velik.
Pograjati pa velja, da ima menjalnik le pet prestav, tudi razmerja so postavljena tako, da na avtocesti zaradi hrupa nehote iščemo še šesto. Kot da so Nemci načrtno želeli zmanjšati dobrobit napredne tehnologije in šesto prestavo povzdigniti v nekakšen luksuz.
Z nekaj kompromisi je ugoden
Podatki o vozilu (Volkswagen transporter kombi 2.0 TDI bluemotion technology)
Motor: 1.968 cm3, dizel
Najvišja moč: 84 kW (114 KM) pri 3.500 vrtljajih/minuto
Navor: 250 Nm med 1.500 in 2.750 vrtljaji
Poraba na testu: 7,7 litra/100 km (mešani cikel), izpust 179 g CO2/km
Zmogljivosti: 163 km/h, 14,8 sekunde od 0 do 100 km/h
Cena: 27.931 (z DDV)