Tako kot je vse bolj običajno v sodelovanjih med avtomobilskimi znamkami, gre za priključno hibridno različico toyote RAV4, ki so mu namenili nekaj spremenjenih karoserijskih oblik in seveda drugi znamkin logo in ime.
Suzuki across bo na voljo v šestih barvah karoserije, kot se za Suzuki - in Toyoto - spodobi, pa je dolg tudi seznam varnostne in asistenčne opreme.
4X4 E-four
Pri Suzukiju se električni štirikolesni pogon imenuje 4X4 E-four, sestavljata pa ga 2,5-litrski bencinski štirivaljnik z Atkinsonovim ciklusom in elektromotor Bencinski motor, ki razvija moč 136 kilovatov in navor 227 njutonmetrov, je povezan s prednjim elektromotorjem z močjo 135 kilovatov in navorom 270 njutonmetrov, zadaj pa za električni štirikolesni pogon poskrbi dodatni elektromotor z močjo 40 kilovatov in navorom 121 njutonmetrov. Litij-ionska baterija razpolaga s kapaciteto 18,1 kilovatne ure in zadostuje za do 75 kilometrov električne vožnje.
Hibridnio sistem lahko deluje v štirih različnih načinih. V načinu EV za pogon skrbi le elektromotor, v samodejnih načinih EV/HV in HV se v dogajanje po potrebi vključi tudi bencinski motor, v četrtem načinu pa siste3m poskrbi, da se baterija napolni za potrebe prihodnje vožnje.