CH-R v različici GR sport že na videz izraža bolj dinamičen značaj.
Zaščitni znak GR sport je umeščen na črno podlago, drugačni so okviri luči, na sredni odbijača so dekorativni elementi v klavirsko črni barvi, črno kromiran zračnik in na novo zasnovan sprednji spojler, ki je še bolj agresiven, so še ostale spremembe. Unikatna so 19-palčna platiščam, tudi zadnji del krasijo zaščitni znak na črni podlagi in dekorativni elementi v klavirsko črni barvi, črna pa je tudi streha.
Sedeži so oblečeni v alkantaro z rdečimi in sivimi šivi, ki simbolizirajo dirkaški duh GR. Omeniti je treba še perforiran usnjen volan z rdečimi šivi. V podobni kombinaciji je zasnovana tudi prestavna ročica. Posebej zasnovani so tudi pragovi, gumb start/stop in voznikov zaslon. Poleg tega voznika ob zagonu motorja na zaslonu pozdravi posebna grafika s tematiko GR.
Za dodatni ščepec atraktivnosti poskrbijo zatemnjena stekla, pametni vstop, sprednje luči LED in zložljiva zunanja vzvratna ogledala. Opcijsko je na voljo tudi ogrevanje in električno upravljanje sprednjih sedežev ter avdio sistem JBL.
Drugačne nastavitve podvozja in posebne pnevmatike
Avto se na račun posebnih pnevmatik in trše nastavljenega vzmetenja vozi bolj dinamično. Na 19-palčna platišča so nameščene premijske pnevmatike premium contact 6 (225/45), ki izboljšujejo oprijem pri dinamični vožnji skozi ovinke. Pnevmatike so lažje od 18-palčnih in ponujajo enako stopnjo tekalnega upora in emisij CO2.
Nova različica opreme
Novost je tudi različica opreme C-HIC, ki prinaša nekoliko dodatne elegance in ekskluzivnosti. Med drugim ponuja štiri nove dvobarvne kombinacije, na voljo so tudi nova 18-palčna 10-kraka platišča, v kabini pa je dvobarvno usnjeno oblazinjenje, sprednja sedeža sta električno nastavljiva, stropno oblazinjenje je zasnovano v sivi barvi.
Izboljšav je tudi nabor asistenčnih sistemov poimenovan Toyota Safety Sense (TSS), z dodanimi novimi funkcijami za preprečevanje trka, md njimi je tudi asistenca krmiljenja v sili, ki je povezana z dnevnim zaznavanjem pešcev in asistenco pri vožnji skozi križišče.
Kmalu na cesti
Asistenca pri vožnji skozi križišče voznika na nevarnost najprej opozori z zvočnim signalom, po potrebi pa sproži samodejno zaviranje, če voznik zavije levo ali desno, sistem pa zaznava prihajajoči promet ali pešce.
Izboljšan je tudi sistem za ohranjanje voznega pasu, ki pomaga pri ohranjanju vozila na sredini voznega pasu. Če sistem zazna, da vozilo nenadzorovano zapušča vozni pas, bo sprožil asistenco krmiljenja in preprečil zapustitev voznega pasu.
Dodatno je v TSS vključen tudi prilagodljivi tempomat, ki deluje v sodelovanju s prepoznavanjem prometnih znakov. Ta dva sistema delujeta tako, da hitrost prilagodita hitrostnim omejitvam.
Prodaja nove različice C-HR GR sport se bo začela predvidoma januarja 2021, C-HR s paketom opreme C-HIC pa bo v salonih predvidoma na voljo že konec tega leta.