Toyota je namreč predstavila novega najmočnejšega yarisa GR, ki bo navadnim voznikom dal veliko iz sveta rallyjev WRC.
GR je kratica za Gazoo Racing, oddelek torej, od koder prihaja večina Toyotine dirkaške tehnike, kar obeta visoke zmogljivosti. In te v primeru yarisa GR segajo precej visoko, saj je svoje znanje pri njenem razvoju prispevala tudi rally ekipa Tomija Mäkinena.
Silovit trivaljnik
Pod motornim pokrovom se skriva Toyotin novi 1,6-litrski turbobencinski trivaljnik, ki razvije osupljivih 192 kilovatov in 360 njutonmetrov, ki jih mora voznik preko ročnega šeststopenjskega menjalnika, ki je optimiziran za visoke navore, prenesti na vsa štiri kolesa. Ker je karoserija izdelana iz lahkih materialov, med katerimi so aluminij, iz katerega so izdelani pokrov motorja in vsa tri vrata, ter posebni polimer, iz katerega je izdelana streha, je yaris GR težak le 1.280 kilogramov, kar se odrazi v zelo ugodnem razmerju zgolj 4,9 kilograma na 'konja' moči.
Odrazi pa se tudi v silovitih zmogljivostih. Toyota yaris GR namreč v vsega 5,5 sekunde pospeši do hitrosti 100 kilometrov na uro, pospeševanje pa se elektronsko prisilno ustavi pri 230 kilometrih na uro.
Kombinirana platforma
Zmogljivosti podpira tudi platforma, ki je kombinacija yarisove serijske platforme GA-B spredaj in platforme GA-C zadaj, ki poltogo zadnjo premo nadomešča z večvodilno. Omogočila je tudi vgradnjo novega štirikolesnega pogona, za katerega pri Toyoti pravijo, da so ga zasnovali tako, da optimalno prenaša moč motorja na vsa štiri kolesa, hkrati pa je preprost in lahek.
Sistem uporablja različni razmerji za prednjo in zadnjo premo in omogoča prenose moči v razmerjih med obema premama 100:1 do 1:100, torej sta možna tudi popolnoma prednji ali popolnoma zadnji pogon. Razmerje lahko z gumbom na armaturni plošči nastavlja tudi voznik sam. V normalnem načinu tako osnovno razmerje med sprednjimi in zadnjimi kolesi znaša 60:40, v športnem načinu je to 30:70, v načinu za dirkalo stezo pa 50:50.
Podpora zmogljivostim
Seveda so visokim zmogljivostim prilagojene tudi zavore s koluti premera 356 milimetrov spredaj. Streha je v primerjavi z običajnimi yarisi spuščena za 91 milimetrov, za dober položaj na cesti pa skrbijo tudi aerodinamične izboljšave.
Toyota je za proizvodnjo športnih avtomobilov z oznako GR zgradila tudi novo proizvodno središče v tovarni Motomachi. Športnikom je namenjena posebna linija, ki nima klasičnega tekočega traku, ampak je razdeljena na proizvodne celice, ki jih povezujejo avtomatizirani vozički, na njej pa delajo visoko usposobljeni specializirani delavci.