Volkswagen je temeljito prenovil tiguan, svojega križanca iz temeljnega spodnjega srednjega razreda, ki je dobil še več stila in svežo tehniko. Predvsem pa je postal bolj elektrificiran, saj bo na voljo tudi kot priključni hibrid.
Pri Volkswagnu pravijo, da je prenovljeni tiguan ostal tako raznovrsten in prilagodljiv avtomobil kot njegovi predhodniki, saj lahko z vsako situacijo na cesti opravi brez težave, vleče pa lahko tudi težko prikolico. K temu bodo pripomogli tudi novi vozni, asistenčni in infozabavni sistemi, s katerimi se je uskladil z drugimi novejšimi modeli iz Wolfsburga.
Model tiguan je očino novi nemški paradni konj. Delno tudi zaradi okoliščin je bil v letu 2019 najbolj prodajan avto ne le znamke Volkswagen, temveč kar celotnega koncerna Volkswagen Group. In seveda vseh nemških modelov. Kot so sporočili iz enega največjih koncernov na svetu, so lani v treh tovarnah po svetu izdelali skoraj 120 tisoč tiguanov, oziroma enega na vsakih 35 sekund.
Kapacitivni volanski obroč
Med takšne dodatke spada tudi nov volanski obroč s kapacitivno tehniko za zaznavanje voznikovih dotikov, podobno tehniko pa so namenili tudi upravljanju klimatske naprave, ki je sicer še vedno ločena od osrednjega za dotik občutljivega zaslona.
Volkswagen je od predstavitve prve generacije leta 2007 do danes izdelal okrog 911 tisoč tiguanov, s čimer se ta športni terenec uvršča med prodajno najbolj uspešne predstavnike svojega razreda tako v Evropi kot tudi v svetu.
Vozniku pri premagovanju nočne teme lahko pomagajo tudi novi led matrični žarometi, ki popestrijo preoblikovani sprednji konec z novo širšo masko z izstopajočim novim logom znamke, s katero, kot pravi Volkswagnov šef oblikovalcev Klaus Zyciora, se je tiguan povezal z drugimi terenci, kakršna sta touareg ali atlas cross sport. Bolj izrazit je tudi pokrov motorja, prenovili so tudi odbijače, zadaj pa izstopa napis »TIGUAN« pod znakom.
Priključni hibrid
Med pogonskimi možnostmi, med katerimi so tudi osveženi dizelski motorji s sistemom za čiščenje izpušnih plinov twin dosing, izstopa priključno hibridni pogonski sklop. Vemo le to, da bo lahko tiguan eHybrid dosegel električno hitrost 130 kilometrov na uro, več pa bo znanega pozneje, saj gre še za predserijski prototip.
Druga novost je, da se je tiguan R ločil do tiguana in bo razpolagal z novim štirikolesnim pogonom s selektivnim nadzorom nad navorom, ki se bo razporejal na posamezno kolo, kar naj bi pripomoglo k zelo dinamični a zanesljivi vožnji, saj bo navor razporejal ne le med prednjo in zadnjo premo, ampak tudi levimi in desnimi kolesi.