Avto > Testi
162 ogledov

Upornik, ki zveni po akrapovičevo

yamaha xv950 racer mk
Priznam, že dolgo nisem tako užival v motociklu. Morda, ker sem se z njim popeljal v začetek sezone, ali ker sem preprosto odmislil vse, kar sem do zdaj pričakoval od motocikla.

Yamaha XV 950 Racer je nadgradnja "običajne" XV 950. Zračno hlajen motor ima bistveno več navora in težav s prehitevanjem, tudi če pozabite prestaviti navzdol, ne boste imeli. Kot se spodobi za motor, ki je namenjen, čemur je pač namenjen, to hkrati tudi pomeni, da boste prestavljali, ko se vam pač zljubi, ne ko bo to od vas zahteval motor. 

yamaha xv950 racer | Avtor: mk mk

Tresljaji dvovaljnika spominjajo na neke druge čase in dopolnjujejo motociklov izgled. Gre pač za cafe racerja, ki je namenjen temu, da v surovi moči uživate v vetru na krajših in srednjiih razdaljah. Prva stvar, ki me je zmotila, je bil pokrov filtra za zrak pri desnem kolenu. Motocikel ima zapolnjen vsak prostorček, zato so filter pomaknili precej ven. Na kolenu tako čutite vse tresljaje, pa še vroče vam bo, če ga boste pustili na soncu. Pokrov bi res lahko bil brez črne plastike. Tudi sicer je plastike nekoliko preveč, če naj bi motocikel sledil bobber trendu, ki se ga po zatonu ere čoperjev, obuja povsod po svetu. 

yamaha xv950 racer | Avtor: mk mk

Druga stvar so stopalke. Ko se z motorjem ustavite ali ga premikate po parkirišču, morate noge precej razmakniti, da se ne zadevate v stopalke. Nemogoče je najti položaj, v katerem bi se lahko tej neprijetnosti izognil. Prosil sem še nekoliko višjega kolega, da ponovi vajo "na suhem", pa je imel iste težave. Racer te sili v držo naprej, precej bolj kot njegov predhodnik, tako da vse skupaj deluje precej zategnjeno v samem startu. Vendar, ko ste enkrat "v pogonu", te malenkosti hitro pozabite.

Zvok iz Akrapovičevega izpuha je fantastičen. Motocikel ima po mojem mnenju preveč predteka in morda je celo logično, da težko zavija zaradi nizkega zadnjega dela. V blažilnikih verjetno ni težava, kajti ti so precej trdi. Ampak kot rečeno, pri tem motociklu je treba pozabiti na vsa pričakovanja, ki jih imate na podlagi izkušenj s cestnimi, potovalnimi motocikli, čoperji ali kakršnimi koli križanci. Hitrost ni pomembna, kako gre v ovinke še manj, gre preprosto za užitek v vožnji z odprto čelado. Za neko drugo dimenzijo brez pričakovanj in ko se enkrat motocikla navadite, bo tudi predpriprava na zavoj samoumevna. 

yamaha xv950 racer | Avtor: mk mk

yamaha xv950 racer | Avtor: mk mk

 

 

 

 

 

 

Tudi vožnja v dvoje je prijetna, čeprav sedež, ki ga morate za vožnjo v dvoje odkriti, ni preveč udoben. Pogosto sem s sopotnikom trčil s čelado, ker nima druge izbire, kot da se voznika tesno oprime. "Fantastično," je bil edini komentar mojega 12 letnega sina. Ko pa se je usedel še na Hondo, ki trenutno stoji v garaži, pa je nekako sam pri sebi : "Aha, ta ima pa bolj udoben sedež".

Motocikel je bil zasnovan pod geslom, da je rojen za kršenje pravil. Cena je relativno visoka in sicer dobrih devet tisočakov, za to pa dobite upornika, ki vas bo razvajal leta in leta. 

Yamaha XV 950 Racer

Skupna dolžina : 2.295 mm
Tip agregata : 4-taktni, zračno hlajenje, 4-ventilski, SOHC, V, 2-valjni
Prostornina : 942 ccm
Maksimalna moč : 38,3 kW (52,1 KM) pri 5.500 obr/min
Maksimalen navor : 79,5 Nm (8,1 kg-m) pri 3.000 obr/min

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.