V začetku julija je BMW enaindvajsetič organiziral BMW Motorrad Days, vsakoletni dogodek, ki ga vsako leto obiščejo lastniki in ljubitelji te nemške znamke motornih koles iz vsega sveta. Letos je dogajanje v Berlinu potekalo v znamenju njihove stoletnice in prikazu načrtov dvokolesne mobilnosti, ki jo znamka kuje za prihodnost. Tudi Žurnalov poročevalec je bil tam.
Iz Alp med industrijske stavbe
Nemška prestolnica je bila drugo leto zapored prizorišče BMW-jevega največjega dogodka za lastnike in ljubitelje te nemške znamke. Do korone je bilo prizorišče bavarski Garmisch – Partenkirchen, nato je štafetno palico prizorišča prevzel Berlin. Morda nekoliko neposrečeno, saj je s tem dogodek izgubil nekaj svoje izvorne pristnosti – podeželje je zamenjalo velemesto, izjemno kuliso bavarskih Alp so tako nadomestile sive industrijske stavbe Berlina preteklih desetletij.
Dogodek na Bavarskem je imel več duše, pa čeprav ga organizatorji sedaj povezujejo z glasbenim festivalom Pure&Crafted. Pa še za nas, Slovence je bil precej bliže. Karkoli že, letošnje dogajanje je v Berlinu obiskalo 37.000 obiskovalcev iz šestdesetih držav, ki jim je bilo na voljo pestro dogajanje. To je bilo več ali manj v celoti posvečeni stoletnici podjetja. Po trditvah organizatorjev letošnji BMW-jevi dnevi niso nikogar pustili na cedilu, obiskovalci so na petih lokacijah lahko izkušali različne vsebine in aktivnosti.
Pestro dogajanje, ljubitelji GS prišli na svoj račun
V dvoranah in poletnem vrtu sejma Messe Berlin so poleg razstav obiskovalci tako lahko občudovali zanimive predelave motornih koles. Poleg različnih kaskaderskih predstav in otroškega programa, je bilo v središču pozornosti dogodka seveda doživetje znamke BMW Motorrad z šestdesetimi novimi modeli motornih koles in dodatno opremo. Predstavilo se je več kot trideset podjetij, ki organizirajo potovanja, usposabljanje in testne vožnje z BMW-ji. Poleg Rent A Ride, Fuel for Life, BMW Motorrad International GS Trophy in BMW Group Classic, so se predstavili tudi številni drugi mednarodni razstavljavci in partnerji, med njimi tudi Akrapovič, ki tesno sodeluje z Nemci, tako v poslu kot v športu.
Ob obletnici so obiskovalci lahko občudovali posebno razstavo motociklov, po desetletjih posvečeni 100-letni zgodovini podjetja. Okoli 1600 srečnežev si je zagotovilo obisk in ogled tovarne BMW Motorrad, za ljubitelje modelov BMW GS pa so pripravili poseben program: poleg ponudbe enduro treningov in vodenih terenskih tur po brandenburški pokrajini se je območje Schenkenhorsta spremenilo v kraj mednarodne skupnosti BMW GS. To je bilo tudi prizorišče mednarodne kvalifikacijske preizkušnje za BMW Motorrad International GS Trophy, ki bo leta 2024 potekal v Namibiji.
Na 2,7-kilometrski stezi Spreewaldring so lahko obiskovalci pod strokovnim vodstvom izkušenih inštruktorjev preizkušali najnovejše modele BMW S 1000, večkrat na dan so bile na voljo tudi taksi vožnje z BMW-ji M2. Berlinski dnevi pa niso minili samo v obujanju preteklosti, za prihodnost so napovedali razvoj kolesnikov za urbano okolje in tako sledijo svoji strategiji električne mobilnosti.
CE 02 je velika dvokolesna novost za nove čase
Tako so ob dogajanju v Berlinu pri BMW-ju pripravili predstavitev popolnoma novega dvokolesnika CE 02. Z njim pri BMW-ju dve leti po modelu CE 04 predstavljajo še eno e-vozilo za urbano okolje in tako sledijo svoji strategiji električne mobilnosti. Zaradi svojega električnega pogona, trendovske zasnove in inovativnih rešitev nagovarja predvsem mlade. Ni e-motocikel niti e-skuter. Je e-parkourer.
Vitek, praktičen, robusten in oblikovno omejen na najnujnejše. Velika kolesa poudarjajo pečat robustnosti in hkrati zagotavljajo užitek v vožnji na različnih terenih. Črna kot osnovna barva okvirja, koles, sprednjega blatnika in ohišja s trojno objemko na vrhu ter granitno siva kovinska mat barva pokrova motorja ponujata prav tako kontrast prepleta matiranih in sijajnih površin.
"Ni e-motocikel niti e-skuter. Je e-parkourer."
V različici Highline je novi CE 02 videti drugačen in barvit. Je dinamičen in usmerjen v prihodnost. V skladu s to novo, v prihodnost usmerjeno vrsto mobilnosti za urbana okolja BMW zdaj ponuja priložnost, da si novi CE 02 ogledate v virtulanem okolju, ki so ga poimenovali BMW Motorrad MetaRide. To je nekakšen digitalni prostor blagovne znamke v virtualni resničnosti, v katerem lahko ljubitelji motociklov vozijo in doživljajo CE 02 v obliki avatarja.
Služi tudi kot platforma, na kateri se lahko srečajo oboževalci blagovne znamke. Okolje, prikazano v BMW Motorrad MetaRide je videti podobno okolju v resničnem svetu. Tam lahko 'doživite' marsikaj. Poleg tega, da se lahko udeležite virtualnih testnih voženj s CE 02, lahko na primer igrate košarko, zbirate žetone ali si prislužili elegantno jopič za vašega avatarja. Virtualni digitalni prostor blagovne znamke BMW se bo v prihodnosti postopoma širil tudi za druge izdelke.