Do nedavnega so proizvedli in kupcem izročili manjši del naročenih tesel model X. Večino so prejeli zaposleni v ameriškem podjetju, ki proizvaja električne avtomobile. Zdaj, ko je proizvodnja bolj množična, prve vtise o tesli model X zbirajo lastniki, ki niso del podjetja Tesla Motors.
Z vsakim novim modelom prihajajo v kompletu tudi manjše "otroške bolezni", ki jih proizvajalci vozil s časom odpravijo. Prav zaradi tega se veliko ljudi odloči, da novo generacijo modela, ali povsem nov avtomobil, kupijo šele leto ali dve po začetku proizvodnje. Pri tesli model X je zgodba nekoliko drugačna. Naročilo za električni avtomobil je oddalo veliko število kupcev, ki več mesecev čakajo na to, da njihov avtomobil zapusti tovarno.
Z vsakim dnem zato na internetnih forumih vse več lastnikov tesle model x piše o težavah s katerimi se soočajo vsak dan. Pri Tesli Motors so že najavili vpoklic 2.700 vozil model X, to so praktično vsi proizvedeni avtomobili do zdaj. Težava se nanaša na varnostne pasove v drugi sedežni vrsti.
Težave z vrati, okni, zaslonom ...
Kot se je izkazalo, je bil to le vrh ledene gore. Avtomobil, ki stane med 75.000 in 110.000 evrov, je poln tehničnih napak. Vrata, ki se odpirajo navzgor, se pogosto ne zaprejo ali odprejo, ko to lasntik želi, zaslon na dotik, s pomočjo katerega se upravlja s številnimi funkcijami vozila, pogosto "zmrzne", okna se ne zapirajo, pri vožnji nazaj se pogosto aktivira avtomatska ročna zavora ...
Mnogim se postavlja vprašanje, kaj bo, ko bodo pri Tesli Motors začeli vročevati ključe svojega najnovejšega avtomobila, model 3, za katerega so prejeli že preko 400.000 naročil, bodoči kupci pa so za rezervacijo že vplačali vsak po skoraj 1.000 evrov. Pri Tesli Motors nimajo zgrajene niti tovarne, ki bi zadovoljila potrebe naročil, veliko vprašanj pa se postavlja tudi o zanesljivosti vozila.
Model X je izrednega pomena za mlado znamko, ki je sicer žela priznanja za zmogljivo električno limuzino model S, a z njihovo izdelavo in prodajo v treh letih imela le izgubo. Vmes so že prenehali izdelovati svoj prvi avto, teslo roadsterja.
Vsaj uvodni odziv na model X pa je zelo dober, saj naj bi si avto v prednaročilu zaželelo že 25.000 kupcev. Da bodo vsi prejeli ključe v roke, bo trajalo do 12 mesecev, je ob predstavitvi konec septembra lani ocenil Elon Musk.
In kaj je tako posebnega na modelu X?
Gre za električnega suva, pri katerem dva elektromotorja ženeta oba para koles. Ocenjeni doseg z enim polnjenjem je 400 kilometrov (pri močnejši različici manj), pri tem pa odvisno od konfiguracije sedežev ponuja prostora za šest ali sedem odraslih potnikov.
Namesto zadnjih klasičnih vrat ima velika galebja vrata s senzorji za nizke garaže, ki omogočajo enostavno vstopanje in izstopanje potnikov druge in tretje vrste iz avta. Usklajenemu načinu odpiranja so dali veliko poudarka, poudarjajo pa tudi ogromno vetrobransko steklo, ki se s sprednjega dela nadaljuje prek strehe avtomobila med galebjimi vrati in naj bi bilo največje, ki so ga kdajkoli vgradili v avto.
Zanimive pa so še druge podrobnosti, denimo skrb za čist zrak v notranjosti. Poleg zelo zmogljivega HEPA filtra, ki naj bi izničil vdor alergenov, smoga, bakterij in celo virusov, večjih od 0,01 mikrona, ima uporabnik na voljo še funkcijo, ki malo za šalo malo zares vklopi dodatno zaščito pred vdorom zunanjega zraku v notranjost. To funkcijo v nastavitvah označuje simbolj za nevarnost bioorožja.
Za info s kvarijo vprašaj na BMW servisu. Najboljša tovarna BMW kot si bral je v Afriki z 15 imi napakami na 100 avtomobilov.
Jst pa mislim, da kot pri vseh el.modelih do zdej, glavno antireklamo dela "naftna mafija". Blo je že odličnih el.avtomobilov, pa so tako al drugače morali izginit.
Dokaz, da avtomobilov ne more vsak delat ali pa česarkoli drugega, brez znanja in izkušenj. Gospod lastnik, svetovno znani biznismen, misli, da vse zna. Še velike znamke, ki desetletja delajo na razvoju, imajo težave, ker je enostavno premalo časa, da… ...prikaži več bi testirali še najmanjšo podrobnost v delovanju. Sistemi so pa vsak dan bolj komplicirani in lista funkcij se daljša v nedogled. Folk ma pa denar in hoče vse takoj imet. Je pa fajn, da je konkurenco malo zbudil. Sploh pa take to je VW, ki še vedno računa na svoje ime in prodaja zastarelo šaro.