Audi A4 je bil po štirih letih generacije B9 deležen obsežne medgeneracijske prenove, s katero odgovarja na izzive, ki jih v razredu premijskih limuzin in karavanov srednjega razreda tekmeci postavljajo vse višje in višje.
Audi A4 je že prava ikona tega razreda, saj je z nami častitljivih 25 let, v tem času pa je postal "ciljni" avto tudi številnih slovenskih državljanov. Nova različica Audijevega najbolj prodajanega modela ima pomlajen videz, številne posodobitve pri motorjih in spremenjeno notranjost. Prenove so deležne vse tri različice - limuzina, karavan in allroad.
Da je prenova res obsežna, priča ta podatek o zunanjosti - s starega avta so nespremenjeni ostali le pokrov motorja, streha in prtljažnik. Spredaj ima precej večja vstopišča zraka, maska je širša in nižja. Na videz motorne maske vpliva tip opreme, pri čemer je za najvišji rang rezervirano markantno satovje.
Polni LED je pri A4 postal standarden, pri višjih stopnjah svetijo matrični žarometi, oblika luči je nova, atraktivnejša. Oblikovalci so nekoliko spremenili tudi tradicionalno zapoved, da mora na boku A4 od nosu do zadka potekati enostavna linija, saj so potek in obliko te črte nekoliko spremenili. Pod črto je posodobljeni A4 od predhodnika za pet milimetrov širši in 22 milimetrov daljši.
Največja sprememba v notranjosti je nov infozabavni sistem s kar 10,1-palčnim zaslonom, nasajenim na armaturo, s številnimi novimi funkcijami. MMI vmesnik za upravljenja s funkcijami je sedaj skoncentriran kar na zaslon na dotik, tako da klasičnega vrtljivega gumba, ki je bil vrsto let značilen za audije, ni več. Niso pa v A4 prenesli tehnike haptičnega odziva, kot ga je uvedel veliki brat A8, odziv ob dotiku zaslona je le akustičen.
Avto je visoko povezljiv, med drugim ima vgrajeno tehnologijo car-to-X in možnost digitalnega ključa na mobilniku.
Posodobljen je videz osrednjih digitalnih merilnikov, ki so lahko delno ali polno digitalizirani, veliko je možnosti različnih dodatkov in prilagoditev.
Precejšnja sprememba se dotika motorjev, kar je logično, saj jeseni stopajo v veljavo še strožji emisijski standardi. Skupaj je motorjev šest in segajo od 110 kW (150 KM) do 255 kW (347 KM). Trije od teh motorjev imajo vgrajene tehnologijo mehkega hibrida (MHEV), ki pa bazira na klasični 12-voltni napeljavi in naj bi na vsakih 100 kilometrov prihranila za tri decilitre goriva. Pri Audiju pravijo, da z novostjo omogočajo široko dostopnost delne elektrifikacije svojih modelov, kar se bo poznalo pri zniževanju porabe in manjšem ogljičnem odtisu.
Omeniti velja še športnega S4 TDI s trilitrskim V6 motorjem in 255 kW (347 KM), ki pospeši do 100 km/h v komaj 4,8 sekundah in uporablja tehnologijo elektronsko gnanega kompresorja polnilnega zraka, ki praktično izničuje turbo luknjo.
Novega A4 bo mogoče v kratkem že naročiti. Pripravili so tudi posebno "1. edicijo" z bogato serijsko opremo.
dezurni@zurnal24.si
Želite najti žensko za eno noč? Dobrodošli v >>> www.3xDate.top
Ne vem kaj je s temi oblikovalci, da LCD enkrane postavijo izven armature. Najgrše je to pri Tesli.
Grdo. Tisti 10 inčni LCD štrli ven in paše tja nekako toliko kot kravi boben... Zakaj niso mogli obdržati stare oblike, kjer je LCD vgrajen v armaturo? Je veliko lepše, ker je potem res del avta. Tole pa izgleda, kot… ...prikaži več da bi ga čisto na koncu dodali, ker pač mora biti...