Bugatti, ki je del skupine Volkswagen, je na dogodku Pebble Beach Concours d’Elegance v Kaliforniji predstavil svoj novi športni avtomobil. Poimenovali so ga divo. 40 kupejevskih divov, vsak stane pet milijonov evrov, so prodali pred uradnim javnim razkritjem. Divo sicer temelji na modelu chiron.
Šef Bugattija Stefan Winkelmann je v izjavi za javnost pojasnil, da je divo prirejen za dinamično, natančno in uravnoteženo križarjenje med ovinki. Hiper avtomobil bo namenjen vožnji po navadnih cestah, motor pa zmore razviti 1103 kW moči (1480 KM). Iz podjetja so sporočili, da so z divom dirkalno stezo Nardo v Italiji prevozili osem sekund hitreje kot s chironom.
Divo ima v primerjavi s chironom bolje vozne sposobnosti, predvsem, ko govorimo o pospeševanju in krmiljenju med ovinki, pravi Winkelmann. Divo si sicer motorizacijo deli s chironom, kar pomeni 8.0-litrski W-16 motor, največja hitrost pa je omejena na 380 km/h.
Inženirji so izboljšali aerodinamiko, priredili so vzmetenje in še dodatno zmanjšali težo vozila. Na novo so izdelali zračne odprtine za hlajenje zavor, sprednji spojler je še nekoliko razširjen in omogoča večji pretok zraka skozi prednje zračne žepe in večji potisk vozila k tlom. Tudi zadnje krilo je večje, predrugačili so tudi zadnji difuzor. Zadnji spojler je tako širok 1,83 metra ali 23 odstotkov več kot pri chironu.
"Naša naloga je bila narediti vozilo, ki bo videti drugače kot chiron, pa vendarle bo vsak takoj prepoznal, da gre za znamko Bugatti," pravijo pri podjetju, kjer so pojasnili tudi, da je avtomobil ime dobil po Albertu Divu, nekdanjemu francoskemu pilotu vojnega letala v prvi svetovni vojni in dirkaču, ki je dvakrat zmagal na dirki Targa Florio na zavitih gorskih cestah na Siciliji. Vozil je seveda Bugattija.