S Kitajske prihaja posnetek prometne kamere tovornjaka, ki je pred križiščem močneje zavrl. Ob tem pa je velikanska nepritrjena železna plošča v prikolici vlačilca sunila naprej kot izstrelek.
V stilu papirnate ovire je predrla prednjo pregrado na prikolici in z vso inercijo treščila v kabino tovornjaka.
Truck's emergency brake causes steel plate to slice vehicle's cabin open with only minor injuries (China Dec. 14, 2020) from r/CatastrophicFailure
Kar je sledilo, se zdi neverjetno, a kabino je dobesedno odrezalo od šasije in jo razmetalo po cestišču. Po poročanju Jalopnika je na Redditu zapisano, da jo je voznik na nek čudežen način odnesel le z blažjimi poškodbami. Plošča je očitno trčila v kabino dovolj nizko, da jo je odrezala pod nogami. V nasprotnem bi bile posledice jasne, prizor pa zelo krvav.
"Saj grem samo par kilometrov daleč"
Nevarnost nepritrjene oziroma nepravilno naložene prtljage v tovornih in osebnih vozilih se premalo zavedamo, čeprav so tudi v Sloveniji povzročile že ogromno hudih nesreč s smrtnim izidom. Vedno morate imeti v mislih, da bo teža prtljage zaradi pospeška ob zaviranju eksponentno narasla. 17-kilogramski paket, denimo pijače, se v primeru trčenja zahvaljujoč pospešku spremeni v več kot pol tone teže, ki se zaleti v zadnji sedež. Da bi zmanjšali udarno moč, je treba težje kose prtljage tesno namestiti tik za zadnjimi sedeži, po potrebi pa jih še dodatno zavezati.
Evropski avtoklubi, vključno z AMZS, so testirali, kako nevaren je lahko prevoz večjih predmetov kot je pohištvo, v primeru trka. Dokazali so, da lahko nezavarovani predmeti že pri sorazmerno nizki hitrosti postanejo smrtonosno orožje. Zračne blazine in varnostni pasovi vam v tem primeru ne bodo pomagali. Video posnetek prikazuje, kaj se zgodi, ko je blago naloženo in zavarovano tako, kot mora biti, in kaj takrat, ko je tovor neprimerno zavarovan. Razlike so bile dramatične. Poglejte video.
Tudi, ko sem bil voznik začetnik, mi nikoli ni padlo na pamet, da bi tisto, kar sem kupil v trgovini, odložil NA sedeže. Vedno ZA prve sedeže na tla. V prtljažniku pa vedno malo večje (težje) predmete pritrdim, posebno, če… ...prikaži več vem, da bom potem vozil po zelo ovinkastih cestah.
Voznik je očitno skregan s fiziko . Tudi prevoz nekaterih drugih tovorov je enako nevaren, Bale roto papirja 3t vsaka , zavitki avto pločevine vsak 5 t , betonske cevi, pri katerih si v smrtni nevarnosti pri takem zaviranju ,… ...prikaži več, še bolj pa pri trčenju !
Vi bi prevedli dobesedno tudi, če bi Kitajci napisali, da se je kamion prevrnil. Takim žel. ploščam se reče ladijska pločevina . Plošča pa ni ODREZALA kabino dovolj nizko ampak je kabino najprej prevrnila , kabina se tudi sama prevrača… ...prikaži večča , ob popravilu motorja in ko se je prevrnila in odlomila naprej, je bila dovolj nizko , da jo je plošča pogladila po strehi , medtem ko je bil šofer kot tudi kabina na tleh !