Avto
349 ogledov

Suzuki SX4 med Slovence z mišicami in reklamo

Suzuki SX4 S-cross
1/15
Miha Pečoler/SAA
Suzuki SX4 S-cross je zapeljal v Slovenijo s toliko spremembami, da težko govorimo zgolj o prenovi. Še svojo globalno reklamo so Japonci snemali kar pri nas.

Morda Suzuki v Sloveniji res ne deluje kot množična znamka, a njeni rezultati na globalni ravni so impresivni, nenazadnje se uvršča med deseterico najbolj prodajanih znamk na svetu. 

Slovenijo so pričeli na novo odkrivati dobra tri leta nazaj in uspeh ni izostal. V tem času so se znova uveljavili pri ponudbi manjših avtov z nadpovprečnimi voznimi lastnostmi, predvsem po zaslugi opcije 4x4 pogona. Da nameravajo na tej poti "stati inu obstati", so že dokazali z modelom vitara, zgodbo pa nadaljujejo še s prenovljenim večjim modelom SX4 S-cross.

Pravzaprav novega SX4 S-cross pri Suzukiju promovirajo kot novo generacijo, saj da je novosti v primerjavi s predhodnikom preveč, da bi se zadovoljili z besedico "prenova", pa čeprav je sama osnova ista. 

Avto je veliko pridobil pri videzu, saj ima popolnoma nov prednji del, ki je bolj oglat in zelo mišičast. Pravijo, da je izgubil mehkobo, kar naj bi bilo v skladu z zahtevami "križanih" časov. 

Odmik od tal so povišali za centimeter in pol na 180 mm, saj so S-crossu namenili pnevmatike z višjim presekom. Zelo znano pa deluje zadnji del, kjer so sicer nove luči. Precej bolj pestra, da ne rečemo živahna je poslej tudi barvna paleta zunanjosti. Luči razen pri vstopni opremi vedno svetijo v polni LED svetlobi.

Notranjost je doživela manj sprememb, a so tudi te očitne. Vsak S-cross ima odslej zaslon na dotik, na voljo so nova oblazinjenja. Napredni infotainment pozna funkciji Apple Car in  Mirror link povezovanja s telefonom, tako kot vitara pa ima SX4 S-cross lahko radarski tempomat, ki služi tudi za funkcijo samodejnega zaviranja. Novost je vzvratna kamera in še kaj.

Sama razporeditev prostora ostaja ista, vključno z uporabnim 430-litrskim prtljažnikom, s katerim je nared tudi za družinske izzive.

Dileme pri motorjih ne bi več smelo biti

Da govorijo o novi generaciji, gre zasluga novima bencinskima motorjema, ki oba nadomeščata starega 1,6-litrskega "atmosferca".

Stranke bodo sedaj veliko lažje izbirale pogon po svoji izbiri, saj je pri vseh motornih različicah na voljo tako opcija 2WD kot že uveljavljenega štirikolesnega All grip pogona, ki ima na voljo štiri programe delovanja glede na podlago, vključno z zaporo sredinskega diferenciala. 

1,0-litrski trivaljni bencinar ima 82 kW (110 KM), 1,4-litrski, ki je za tisoč evrov dražji, pa 103 kW (140 KM). V primerjavi z upokojenim starim bencinarjem sta oba precej bolj učinkovita in predvsem prožnejša in kot taka stopata tudi v zelje dizla. Manjši motor ima serijsko petstopenjski ročni menjalnik, oba pa opcijo šeststopenjske avtomatike.

V ponudbi ostaja še najdražji 1,6-litrski dizel z 88 kW (120 KM), ki ga je mogoče povezati z dvosklopčnim avtomatskim menjalnikom.

V tehničnem smislu je nekaj novega tudi pri kalibraciji podvozja in nastavitvi servo podpore volana. 

Cenovno je novi SX4 S-cross nekako tisoč evrov dražji od dosedanjega modela, čeprav je v njem serijske znatno več opreme. Opremski paketi so štirje - comfort, premium, elegance in elegance top. Cene se prično pri 16.700 evrih (1,0 2WD), za 20.200 evrov pa stranka dobi konkretno opremljenega 1,4 4WD premium (polni LED, usnje, brezstično vstopanje in zagon, avtomatska dvoobmočna naprava, ...). Zaviranje v sili, radarski tempomat in podobni pripomočki so na voljo pri opremi elegance.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.