Trenutni model je že pravi veteran, saj je zadnjo prenovo doživel leta 2016. Novi S-cross bo kupce lovil z "dvignjenim pokrovom motorja", veliko masko in novimi žarometi v LED tehnologiji. Tokrat ima bolj poudarjene kolesne loke in na splošno daje vtis večjega avtomobila, a razlik v zunanjih merah skoraj ni.
Novinec v dolžino meri 4,3 metra, pri Suzukiju pa obljubljajo, da se bodo voznik in potniki v kabini počutili bolj udobno. Prostornina prtljažnika je od 430 do 1230 litrov. Kolesa medijo do 17 palcev.
Kabino zaznamuje 7- ali večji 9-palčni zaslon na dotik, boljši materiali, apple carplay & android auto, ter več varnostnih in asistenčnih sistemov (sistem za opozarjanje na zapuščanje voznega pasu, prepoznavanje prometnih znakov, sistem za nadzor mrtvih kotov, sistem 360 stopinjskih kamer ...).
Blaga hibridna tehnologija
Kot je bilo pričakovati, novi s-cross poganja 1,4-litrski bencinski motor Bboosterjet z 48-voltno blago hibridno tehnologijo. Razpolaga z močjo 95kW/129 KM in navorom 235 Nm. Na izbiro je šeststopenjski ročni ali šeststopenjski samodejni menjalnik. Moč se standardno prenaša na sprednji kolesi, za doplačilo je na voljo allgripali pogon na vsa štiri kolesa. V prvem primeru je pospešek od 0 do 100 km/h v 9,5 sekunde, pri štirikolesnem pogonu pa 10,2 sekunde.
Vozilo bodo izdelovali v Suzukijevi tovarni na Madžarskem, kjer izdelujejo tudi vitaro. Evropska prodaja se bo začela še pred božičem.