Nišo so »zavohali« tudi pri Hyundaiu. Tako kor sestrska Kia, ki ponuja opremo GT-line, je možno zdaj Hyundaijeve modele i30 (kombilimuzino in fastback različico) in SUV tucsona, nadgraditi z opremo N-line s poudarkom na vpadljivih športnih dodatkih in nekaterih tehničnih prijemih.
Črko N smo tudi pri nas dodobra spoznali v povezavi s Hyundaijem. Gre za njihove športne modele, ki dvigujejo veliko prahu, saj so se dobro zapisali v svetovnem in zdaj tudi v slovenskem reliju, pa tudi zato, ker za tehniko skrbi nekdanji glavni inženir pri BMW. Vendar pa Hyundaijeve rakete prinašajo večjo nakupno ceno in stroške lastništva (gorivo, vzdrževanje, registracija) in hrkati bolj atraktiven, športen videz. No, zdaj je »šminka« z nekaj »popra« na voljo tudi s klasičnimi motorji.
Pri N-line liniji gre poudarek na športnem oblikovanju po navdihu avtomobilov športnega oddelka N, nekaj novosti pa je tudi na podvozju, oziroma vzmetenju in krmiljenju, ki kupcem omogoča športnejšo izkušnjo.
Oblikovni dodatki izstopajo že na prvi pogled. Na primer pri tucsonu kaskadna športna maska v grafitno lakirani barvi, športna 19-palčna aluminijasta platišča v črni barvi ter ohišja stranskih ogledal in spojler v svetleče črni barvi. Črnina je namenjena tudi ozadju žarometov, edinstveno oblikovani dnevne luči, temni so tudi zgornji robovi vrat, ki so v kontrastu s kljukami v barvi karoserije.
Posebnosti najdemo tudi v potovalni kabini, in sicer prednja športna sedeža z logotipom N, ki sta odeta v kombinacijo usnja in blaga, rdeče kontrastne šive najdemo na volanskem obroču in zadnji sedežni klopi, športen pridih dodajajo aluminijasta pedala in v usnje odeta prestavna ročica N z rdečim robom.
Podobno velja tudi za obe karoserijski različici i30, ki ju boste od preostalih oprem ločili tudi po dvojni izpušni cevi, N line oznakah blatnikov, znotraj je ekskluzivna barva dodatkov grafitno siva, ki jo kombinirajo z lakiranimi črnimi dodatki, da je to tudi vsakdanji potovalnik, priča možnost nastavitve dolžine sedala voznikovega sedeža. V primerjavi s klasičnimi izvedenkami je tudi vzmetenje športno in temu primerno trše, prilagojen je odziv motorja, oba modela imata zmogljivejše zavore, namenili so jima do 18-palčna lahka platišča.
Tako kot za ostale Hyundajeve modele tudi z N-line modele velja 5-letna tovarniška garancija brez omejitve prevoženih kilometrov, ki zajema še 5 let asistence in pet let brezplačnih preventivnih pregledov vozila.
Kaj pa motorji? Tucson N-line je na voljo s tremi motorji ter dvo- in štirikolesnim pogonom. Gre za dvolitrski dizelski motor z močjo 136 kW (185 KM) in 1,6-litrski dizelski motor v dveh različno zmogljivih različicah, in sicer 85 kW (115 KM) in 100 kW (136 KM). Na bencinski strani je 1,6-litrski motor s 97 kilovatov moči (132 KM9, oziroma 130 kW (177 KM). Šeststopenjski ročni menjalnik je standarden za vse motorje. Kot opcija pa sta na voljo sedemstopenjski robotiziran menjalnik z dvojno sklopko (7DCT) in osemstopenjski samodejni menjalnik z možnostjo ročnega prestavljanja. Slednji je ekskluziven za 2,0- litrski dizel.
i30 N Line lahko poganjata 1,0- litrski turbo bencinski motor z 88 kW (120 KM) in 1,4-litrski turbo bencinski motor z močjo 103 kW (140 KM). Oba sta na voljo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Močnejši pa je lahko opremljen tudi s sedemstopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko (7DCT).
Dizelske barve zastopa 1,6-litrski SmartStream motor z dvema nazivnima močema. Prvi se ponaša z največjo močjo 85 kW (116 KM), močnejši pa s 100 kW (136 KM). Za prenos moči pri obeh dizelskih različicah skrbita šeststopenjski ročni ali sedemstopenjski robotiziran menjalnik z dvojno sklopko (7DCT).
Za i30 Fastback N Line je na voljo z 1,4-litrski turbo bencinski motor (103 kW / 140 KM) ali 1,6-litrski dizelski motor Smartstream 136 (100 kW / 136 KM) izpopolnjen v smislu uglašenega vzmetenja, odzivnosti motorja in zvoka, ki prihaja iz izpuha. i30 Fastback N Line je na voljo tudi z 1,0-litrskim turbo bencinskim motorjem z močjo 88,3 kW (120 KM).
Vsi motorji so na voljo v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, močnejša dva pa si kupci lahko omislijo s sedemstopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (7DCT).
Pri modelu tucson je treba v primerjavi s standardnimi paketi opreme in motorjev za N-line dodatke odšteti med 1.400 in 2.300 evrov, pri modelih i30 in i30 fastback pa vas bo nadgradnja prišla med 1.400 in 2.400 evrov.
N-linija zgleda precej boljše kot običajne izvedbe. Gre pa za enako zgodbo kot pri Kiji z GT-line.