Vodila so tri - elektrohidravlična regulacija, optimizirana teža in večja učinkovitost. ALL4 je alternativa in dopolnilo značilnega pogona na sprednja kolesa z novim načelom konstrukcije z veliko močjo stožčastega zobnika na sprednji osi, dvodelni pogonski gredi za prenos moči in večkolutno sklopko na diferencialu na zadnji osi.
Pri Miniju so z vsekolensim pogonom omogočili porazdelitev pogonskega navora med sprednji in zadnji kolesi, ki je natančno prilagojen dani situaciji zaradi medsebojne povezanosti krmilne enote z dinamičnim nadzorom stabilnosti (DSC). Rezultat je hiter odziv na spremembe v načinu vožnje in vozni površini, kar omogoča športno vodljivost in dobro trakcijo v vseh vremenskih in cestnih razmerah.
Z opremo copper S in cooper SD
Pri znamki Mini so v kombinaciji z vsekolensim pogonom ALL4 predstavili novega clubmana. Novo razviti sistem štirikolesnega pogona je na voljo v dveh različicah - kot mini cooper S clubman ALL4 S z 2,0-litrskim štriivaljnim twin turbo bencinskim motorjem (141 kW/192 KM) in standardnim 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, kot tudi 8-stopenjskim menjalnikom steptronic v okviru dodatne opreme, oziroma kot mini cooper SD clubman ALL4 z 2,0-litrskim štirivaljnim dizelskim motorjem (140 kW/190 KM) in 8-stopenjskim menjalnikom steptronic v okviru osnovne opreme.
Proizvodnja je že stekla in sicer v Minijevi tovarni v Oxfordu. Prvi kupci bodo ključe mini Clubmana ALL4 prejeli aprila.