Tretji sorento se je predstavil slovenskim novinarjem. Pri Kii so prepričani, da je v primerjavi s predhodnikom kakovost materialov boljša za dve stopnički, na voljo je tudi s štirikolesnim pogonom. Na ceniku tržijo le en dizelski motor z eno opremo, možno pa je naročiti tudi bencinarja.
Sorento tretje generacije je v dolžino zrasel za skoraj 10 centimetrov, sedaj meri 4,78 metra, medosje je podaljšano kar za osem centimetrov, več ga je tudi v širino in višino. Vse to govori v prid večjega udobja, želi pa biti tudi bolj prestižen, zato so ga bolje izolirali, mu dodali cel kup tehnike, boljše materiale.
Po dizajnu nadaljuje dokaj agresiven oblikovalski pristop ekipe, zbrane okoli Petra Schreyjerja, z značilnim prednjim delom, ki ga pri znamki imenujejo "tigrov nos". Ozka svetila so zategnjena daleč nazaj, streha pada proti zadku, ki ga krasi serijski spojler nad prtljažnimi vrati
Manj hrupen, bolj udoben
Notranji arhitekti so osrednje mesto na "plavajoče" zasnovani armaturni plošči namenili velikemu in preglednemu zaslonu. Premium vtis naj bi zagotovili z detajli, kot je uporabniški vmesnik, ki je videti kot švicarska ura. Notranjost je lahko dvobarva, opcijsko je na voljo rjavo ali svetlo sivo usnjeno oblazinjenje.
Veliko nove tehnike
Za slovenski trg so predvideli en turbodizelski motor in sicer 2,2-litrski motor z 147 kilovatov moči (197 KM), šeststopenjski samodejni menjlanik in štirikolesni pogon ter bogato opremo (EX exclusive). Ta med drugim prinaša številne elektronske sisteme za varnost, led luči spredaj, senzor za dež, ksenonske žaromete s pralnimi šobami, sistem za opozarjanje na nenamerno spreminjanje voznega pasu, 360-stopinjski pogled, sistem odrositve vetrobranskega stekla, avtomatsko nastavitev podvozja, zaznavo mrtvega kota s prikazovalnikom v vzvratnem ogledalu, samodejno prepoznavanje prometnih znakov ...
Tako opremljen sorento stane 54.900 evrov.
Verjamem, da marsikoga boli primerjava Kia-BMW. Čas pač teče in nekatere znamke so v zadnjih nekaj letih naredile zelo velike korake v številnih pogledi, nekatere, na nekdanji slavi uspavane, pa krajše. Primerjave si nisem izmislil jaz, saj nisem sedel v… ...prikaži več novem Sorentu, so pa primerjavo objavili v nemškem Auto Bildu, ki šteje na področju avtomobilističnih revij med največje svetovne reference. Tam je bila pred kratkim objavljena primerjava med novim Sorentom, BMW X3 in Audijem Q5. Rezultati so presenetljivi in nič podobni tvojim trditvam. Sorento se lahko sodeč po nemških rezultati, ki so že v osnovi bolj naklonjeni domači avtomobilski industriji, naravnost presenetljivi, saj je Sorento po številnih plateh celo boljši od obeh dražjih in hkrati manjših konkurentov.
Ti to resno? bmw in kio primerjat? Ze na pogled so materijali in izdelava in kvaliteta sestavljanja pri bmw 100x bolsi, x5 samo z max opremo preseže 100k, x3 isto komi preseze 50k. Kio lahko primerjamo z hyundaiem santa fe-jem,… ...prikaži več ki popolno opremljen stane pod 50k s tem da ponuja bolšo kvaliteto,vec prostornosti,...
Na prvi pogled se morda res zdi malce drag, a ko pregledaš cenike z enakimi opcijami pri nemških konkurentih, je slika povsem drugačna. BMW X3, ki je dosti manjši od Sorenta, stane z enakimi opcijami krepko čez 80K eur. Primerjava… ...prikaži več z X5, ki je velikostno veliko bližji Sorentu, je še bolj brutalna, saj takšen X5 zlahka preseže 100K.