Skupina PSA bo do leta 2021 lansirala več električnih vozil s pomočjo dveh modularnih konstrukcijskih osnov, ki sta primerni za več energetskih virov (EMP2 in CMP). Gre za sedem priključno-hibridnih vozil (plug In hybrid) s pogonom (bencin/elektrika) na konstrukcijski osnovi EMP2 in pet električnih vozil na konstrukcijski osnovi CMP.
Že v letošnjem letu bo Skupina PSA tako lansirala tretjo generacijo nizko-emisijskih vozil (L.E.V.– Low Emission Vehicles), in sicer 100% električnih vozil na baterijo (BEV – Battery Electric Vehicles) in hibridnih vozil na polnjenje (PHEV – Plug in Hybrid Electric Vehicles).
V Sloveniji je bilo leta 2018 prodanih 555 vozil na električni pogon, kar prestavlja cca 0,7% tržnega deleža. Pričakovati je, da bo trg električnih vozil iz leta v leto naraščal.
Zaradi navedenih novosti se mreža prodajalcev Peugeot in Citroën v Sloveniji pospešeno pripravlja na prihod električnih vozil in priključnih hibridov. V teku je projekt opremljanja vseh prodajno-servisnih mest z ustreznimi polnilnicami. Vrednost investicije, ki je v polovici financirana s strani uvoznika vozil Peugeot in Citroën v Sloveniji, podjetja P in C Automobil Import, znaša dobrih 400.000 evrov.
Iz podjetja sporočajo, da bo do začetka novembra 2019 končana prva faza, ki predstavlja počasne polnilnice, kasneje pa bodo preučili tudi možnosti in potrebe vgradnje hitrih polnilnic.
Skupina PSA bo na slovenski trg lansirala novi peugeot 208 v popolnoma električni različici, 508 in 508 SW priključni hibrid, 3008 priključni hibrid, novi peugeot 2008 z električnim motorjem ter citroën C5 Aircross priključni hibrid.
Vsak mehanik in vodja servisa servisne mreže je bil strokovno usposobljen za rokovanje z vozili pod napetostjo, oziroma z navodili, kako vzpostaviti brez napetostno stanje vozila. To je pogoj, da se lahko opravljajo posegi na vozilih. Trdijo, da je s tem definirana tudi nivojska odgovornost zaposlenih v servisu.