Lešnik je po končani srednji strojni šoli želel početi to, kar ga je od nekdaj veselilo – oblikovati avtomobile. "Odkar pomnim, so bili moji zvezki porisani z avtomobili." Trikrat so njegove ideje ocenili kot nezadostne za vpis na fakulteto za oblikovanje. Marsikdo bi se sprijaznil s porazom in bi nadaljeval delo za kakšnim strojem, danes 41-letni Lešnik pa je zbral pogum, da "pogleda malo ven".
Eno pismo je premaknilo vse
Usodo mu je v želeno smer pomagalo obrniti pismo z njegovimi skicami avtomobilov, ki jih je še kot srednješolec poslal na uredništvo Avto Magazina. Podobe so prišle v roke oblikovalskega sodelavca revije Georga Goedla, ki je imel zveze z nemškimi oblikovalci in je Lešniku po tretji ljubljanski zavrnitvi svetoval danes zelo uveljavljeno šolo za oblikovanje v nemškem Pforzheimu. Robert ga je ubogal, poslal je svoje skice in ... sprejeli so ga.
Od tam je šla njegova pot samo še navzgor. Po koncu prvega semestra je bil na počitniški praksi v Volkswagnu, kjer so opazili njegov talent in mu ponudili štipendijo do konca študija, kar je finančno zelo razbremenilo njegove starše. Po koncu šolanja se je zaposlil pri nemškem gigantu, tam spoznal tudi svojo ženo in se poročil. Pod okrilje ga je vzel sloviti oblikovalec Peter Schreyer. Pomagal je pri oblikovanju golfa pete generacije, še bolj pa sta njegov podpis nosila passat prejšnje generacije in scirocco, katerega oblika nosu je postala zgled za vse aktualne volkswagne. Vmes je poskušal ugoditi ženi in se je z družino začasno preselil v Kalifornijo, kjer je delal za tamkajšnjo podružnico VW-ja.
Prek korejcev spet k nemcem
Po vrnitvi v Nemčijo je Lešnik leta 2007 sledil Schreyerju v njegovem odmevnem prestopu h Kii, kjer je pomagal pri oblikovalskem preporodu te vse bolj cenjene korejske znamke. Pri Kii pa je bil le dve leti, saj je iz Stuttgarta prišlo vabilo, ki ga ni mogel zavrniti, pa tudi žena si je želela vrnitve v kraj bližje svojemu rodnemu mestu.
Postal je del ozkega tima oblikovalcev pri slovitem Mercedes-Benzu, kjer je do danes pustil pečat na vseh najmodernejših zvezdinih izdelkih. A njegovo največje delo še čaka na uradno premiero. Lešnik je namreč glavni oblikovalec Mercedes-Benzove admiralske ladje, limuzine razreda S, ki bo na ceste prišla leta 2013.
poznam ,še eden primer,ki se je mu zgodilo podobno,ni bil sprejet na oblikovalsko fakulteto.ker tam so sami perkmandlci zahojeni
Ja tako je, če nimaš očka na pravem mestu, da ti kupi vpis na fax (ali maturo)...Naše šolstvu pa tako smrdi in to big time...
Ni se prav pisal. Le kateri seronja je bil takrat na LJ šoli za oblikovanje? To se da izvedet, saj obstaja letnica vpisa.