Iz sekcije za osebna motorna vozila pri Trgovinski zbornici Slovenije so podali podatke o prvič registriranih vozilih v Sloveniji za mesec oktober, ko se je afera Dieselgate že dodobra razbohotila. Pri Volkswagnu so pretekli v mesecu oktobru prvič registrirali 758 vozil, kar je eno vozilo več v primerjavi z oktobrom leta 2014. Tudi čislanega golfa afera ni prizadela, saj je bilo oktobra prvič registriranih 248 golfov, kar ga uvršča na drugo mesto za renaulta clia (461), kar je 18 več kot v eneakem obdobju pred letom dni.
Avtomobili z dizelskim motorjem se utegnejo podražiti
Boštjan Okorn iz Zveze potrošnikov Slovenije (ZPS) je za zurnal24.si ocenil, da imajo očitno potrošniki še dovolj zaupanja v znamko Volkswagen, da je pri novih registracijah zagotovo še nekaj naročil, ki so bila narejena pred začetkom afere. "Kako bo v prihodnjih mesecih, pa bo odvisno predvsem od ravnanja Volkswagna," dodaja Okorn, ki je prepreičan, da ni nobenega dvoma, da bo afera imela dolgoročne posledice pri prodaji dizelskih avtomobilov. "Potrošniki se zdaj zagotovo še bolj zavedajo, kaj pomenijo škodljivi izpusti, hkrati bo poostren protokol testiranja, zavzemamo se za učinkovit nadzor. Če bodo zahteve visoke, se lahko zgodi, da bo cena dizlom zrastla, kar jih bo naredilo manj zanimive, hkrati pa tudi v nekaterih državah, denimo Franciji, že razmišljajo o izenačitvi pogojev pri prodaji dizelskega goriva in neosvinčenega bencina. A dizelski motor ima svoje prednosti, predvsem za tiste, ki se veliko vozijo, ostali pa se bodo počasi preusmerili proti alternativi – plinu, elektriki, morda celo vodiku."
Pri ZPS v povezavi z afero VW tesno sodelujejo z drugimi evropskimi potrošniškimi organizacijami. Okorn trenutno še nima podatkov, kako se bodo potrošniki na prodajo VW vozil odzvali drugod po Evropi: "Predstavljam si, da bo v večini držav prodaja stagnirala ali le malo padla. Kakšen občutnejši padec morda lahko pričakujemo v naslednjih mesecih."
Bo država dodatno obdavčila lastnike VW vozil s spornimi agregati?
Za zurnal24.si je komentiral tudi pisanje časnika Dnevnik, kjer poročajo, da naj bi na finančnem ministrstvu proračunsko luknjo zaradi oškodovanja državnega proračuna zaradi napačnega prikazovanja izpustov pri Volkswagnovih vozilih zakrpali tako, da bodo lastniki spornih vozil morali plačati dodatni davek na motorna vozila.
"Zavezanec za plačilo davka je vsekakor kupec vozila. Glede na to, da gre za širšo afero, s katero sami kupci nimajo nič, pa bi smeli pričakovati, da bo država stvari urejala neposredno s Volkswagnom oziroma njegovim slovenskim zastopnikom. V nasprotnem primeru bo moral vsak kupec poleg oškodnine za previsoko porabo goriva Volkswagna terjati še za premalo plačan davek. In pri tem si težko predstavljam, da bi VW plačal, preden bi država zahtevala denar od kupca ...," pravi Okorn.
in kaj bi potrosniki naj zamerlili VW-ju?? zameri mu lahko samo davkarija. glede CO2-ja in ostalih piz*** so pa itak vsi isti.
Saj... Dunajski hlapci...Kot je rekel Stanovnik, za hlapce rojeni, v hlapce vzgojeni...Bravo mi
Propaganda narekovana z strani Nemčije je uspela. Čestitke pridni nemški koloniji Sloveniji.