Pri slovenskem uvozniku za znamko Hyundaij so dejali, da trg za velika SUV vozila v Sloveniji je. To se je pokazalo leta 2012, ko je Hyundai Američanom ponudil sedemsedežni santa fe z oznako grand (veliki), po njem pa so povpraševali tudi Slovenci.
Evropa je kasneje prisilila korejskega proizvajalca, da model ponudi tudi na stari celini, seveda prilagojen tako oblikovno, kot z voznimi lastnostmi evropskim cestam.
Zamenjava za ix55
Grand santa fe je pravzaprav zamenjava za nekdanjim model ix55, ki je že odšel v pozabo. Ker je bil razvit in oblikovan sočasno s klasičnim santa fejem, je oblikovno zelo podoben, a dovolj drugačen, da ju na cesti razlikujemo.
Ločimo ga po spremenjeni maski s štirimi prečkami, santa fe ima tri, nove so luči za meglo, drugačna je pozicija LED žarometov. Spredaj je drugačen odbijač, ki daje vtis agresivnosti in mogočnosti. Drugačna so platišča, zadaj so novi žarometi in spodnji del odbijača z velikim kromiranim dvojnim izpuhom. Ker so ga v primerjavi s petsedežnikom podaljšali za 22,5 centimetra, so zaradi lažjega vstopanja v tretjo sedežno vrsto daljša zadnja bočna vrata, da potnika v tretji vrsti vidita skozi bočno okno, so slednjega povečali.
Za šest ali sedem
Potniški prostor je namenjen šestim (dva sedeža v drugi vrsti) ali sedmim potnikom s sedeži v treh vrstah. Druga vrsta sedežev se lahko samostojno premika in zlaga, zadnja vrsta sedežev se pospravi v ravno dno prtljažnika.
V primerjavi s klasičnim modelom je v drugi vrsti za 50 milimetrov več prostora za noge in 10 milimetrov za glavo. Vrata prtljažnika, ki meri 634 litrov, se v najbogatejšem paketu opreme odpirajo in zapirajo s pomočjo elektronike.
Tehnologija prevzeta iz santa feja
Vsa tehnologija je prevzeta iz modela santa fe, to pomeni sedem zračnih blazin, sisteme ESP, ABS, HAC, ESS DBC, VSM, BAS … Izboljšan Flex Steer sistem občutek na volanu prilagaja trem načinom (comfort, normal, sport), omenimo še 4,3-palčni TFT LCD zaslon na armaturni plošči.
En agregat in menjalnik, dve opremi
Kupcem je na voljo le en pogonski agregat, in sicer 2,2-litrski CRDi motor s 145 kilovati moči (197 KM), ki je kombiniran le s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom.
Stopnji opreme sta dve. S cenejšo opremo (limited) grand santa fe stane najmanj 49.990 evrov, z bolj založeno opremo (impression), ki dodatno prinaša v štirih smereh električno nastavljiv sopotnikov sedež, integriran navigacijski sistem in 7-palčni zaslon na dotik, pametni ključ za zagon motorja, TFT LCD merilnike, električno odpiranje vrat prtljažnika, ksenonske žaromete … pa 53.690 evrov ali okoli štiri tisoč evrov več, kolikor stane podobno opremjen petsedežni santa fe.