Peugeot 205 GTI je bil v 80. letih želja prenekaterega ljubitelja malih in hitrih avtomobilov, saj je bil za takratne standarde adrenalinec po videzu in moči. Posebna izpeljanka 208 GTI 30th se poklanja svojemu predhodniku z nekaterimi rešitvami, ki jih v običajnem GTI-ju ne bo.
Najprej je tukaj ekskluzivnejši videz avtomobila z 10 mm znižanim podvozjem, tudi koloteka sta širša, kolesa večja in segajo v premer 18 palcev. Namesto kroma športno nrav izražajo dodatki v mat črni barvi, zunanjost je sicer dvobarvna črno-bela ali črno-rdeča. Zadaj se bohoti dvojna kromana izpušna cev.
Motor 1,6 THP zmore v malčku kar 153 kW (208 KM), navora je za 300 Nm. Da, številke res sovpadajo z imenom. Iz modela RCZ R, ki se že tako zelo zgleduje po dirkalnikih, je povzeto razporejanje navora na prednji par koles s pomočjo Torsenovega diferenciala. ESC sistem je mogoče prilagajati svojim željam in potrebam. Tudi volanski mehanizem je bil izpeljen za potrebe občasnega ovinkarjenja po zaprtih stezah.