Revoz je prejšnji teden objavil, da v Renaultovi novomeški tovarni ukinja tretjo, nočno izmeno, s čimer na cesti ostaja 330 večinoma prek agencij zaposlenih ljudi. Vendar pa je prihodnost negotova še za vsaj tisoč ljudi, odpuščanje pa ni izključeno niti za tiste s pogodbami za nedoločen čas.
Pisec ugledne avtomobilistične spletne revije Just Auto Simon Warburton pri opisovanju razmer v Revozu navaja izjavo predstavnice sindikata Skei Lidije Jerkič. Ta je za revijo brez ovinkarjenj dejala naslednje: "Menim, da je glavni problem povzročil model wind, ki je bil zavožena investicija. Težave so tudi zaradi prodaje v Franciji in Nemčiji."
Jerkičeva je dodala, da optimizem za prihodnost vliva naslednik twinga, ki ga bodo v Revozu začeli izdelovati konec 2013 ali na začetku 2014. Warburton pri tem v svojem članku dodaja, da gre verjetno za naslednika renaulta 5, čeprav je Renault javnosti že pred časom pojasnil, da v Novem mestu v sodelovanju z Mercedes-Benzom nastaja projekt Edison novih (tudi električnih) generacij smarta in twinga.
Se je vrh Renaulta že odločil?
Spomnimo, komercialni direktor Renaulta Jérôme Stoll je že pred meseci dejal, da so prodali vsega 8.900 modelov winda, čeprav so bili obeti precej višji. Namignil je še, da winda druge generacije ne bo. Prvi mož Revoza Aleš Bratož je za Žurnal24 sicer dejal, da to še ni dokončno, da pa so nameravali v celotnem življenjskem ciklu prodati 75 tisoč windov.
sej napaka ni v revozu ampak pri tistih ki so naredili dizajn za ta avto, ki očitno ni zanimiv za kupce, še posebej pa wind za katerega je bilo takoj jasno, da bo vse drugo kot prodajni hit...
Vsakdo, ki se vsaj malo spozna na današnje avtomobilske trende v svetu in SLO, je vedel, da je TWINGO pogreb REVOZA in to načrtovan v Franciji, navkljub hvalam o najboljši in najkvalitetnejši tovarni RENAULT izven Francije, pa je morda celo… ...prikaži večo boljša od francoskih samih. Ste se vprašali zakaj v NM ne izdelujejo denimo novega Clia, Megana, Scenica ali druge uspešne modele?????FRANCEK spodaj, zgodbo je potrebno jemati stvarno, objektivno pa čeprav bolečo. Sam sem se smejal, ko se je Pahor usedel v WIND, za katerega, to danes vedo vsi, glede na konkurenco v svetu, na trgu ni dovolj prostora za obseg načrtovane in v naprej proklamirane proizvodnje. Na potezi je slovenska politika, da glede na vložena davkoplačevalska sredstva državljanov SLO, v Revoz, ,,izsili,, proizvodnjo dolgoročno tržno zanimivejšega modela , recimo kot je to bil in verjetno bo (CLIO, SCENIC, itn) !!!!
Ne samo to, vprašajte se koliko davkoplačevalskega denarja je bilo takrat vloženo v ta projekt !!! Izračunajte si koliko denarja bi bil dobil vsak novo zaposleni za DOLOČEN ČAS, ki je prejemal minimalni dohodek, če bi se ta vsota razdelila… ...prikaži veča med njimi !!! Po mojih izračunih bi bili vsi ti delavci preskrbljeni za osnovne življenske potrebe do konca življenja, če bi si vsak od njih ta razdeljeni denar naložil na depozit. Ja, tako politiki gospodarijo z davkoplačevalskim denarjem. Ampak take zgrešene investicije pri nas niso ne prve, niti zadnje, čeprav se je vnaprej vedelo, da je investicija zgrešena, samo zaradi posameznikov na vrhu, ki so od tega imeli osebno korist.