Revoz je clio s pogonom na plin LPG sicer začel izdelovati januarja, doslej pa so jih izdelali 1.400. Glavni trgi zanj so Italija, Španija, Poljska, Francija in Portugalska.
Kot clio TCe 100 LPG bo lahko deloval na kombinacijo bencina in utekočinjenega naftnega plina, ki je v Sloveniji že nekaj let dostopen na večini bencinskih črpalk. Pri Renaultu ob tem poudarjajo, da je plin LPG bolj čist od bencina, saj je njegov izpust ogljikovega dioksida ob enakih zmogljivostih manjši za okoli osem odstotkov.
Uporaba brez kompromisov
Obljubljajo, da uporaba utekočinjenega naftnega plina od uporabnika ne zahteva nobenih kompromisov, cena plina pa je tudi ugodna, saj je ponekod tudi pol cenejši od bencina ali dizla. V Sloveniji liter avtoplina pri enem večjih prodajalcev trenutno stane 0,575 evra. Kljub temu, da je poraba plina nekoliko višja, so stroški uporabe zato lahko do 30 odstotkov nižji kot pri bencinskem in osem odstotkov nižji kot pri dizelskem motorju.
Predelavo avtomobila na plin opravijo v sami tovarni v Novem mestu, zato zanjo veljajo enaka tovarniška jamstva kot za clie z bencinskimi in dizelskimi motorji, kupcem pa tudi ni treba posebej čakati nanj. Tudi redno vzdrževanje in druga opravila opravljajo isti servisi.
Za 109 evrov na mesec
Renault clio 100 TCe LPG bo pri nas v osnovni različici z opremo zen na voljo za najmanj 13.590 evrov, za bolje opremljeno različico intens pa bo treba odšteti najmanj 15.190 evrov. Z ugodnim kreditom, ki ga ponuja Eko sklad, je na voljo že za 109 evrov na mesec.