Na večjega brata v Ženevi predstaljenega scenica torej ni bilo potrebno dolgo čakati, pri Renaultu so obajvaili prve fotografije in informacije o modelu grand scenic. Na razpolago je s petimi ali sedmimi sedeži, v primerjavi s predhodnikom pa je višji, daljši in večji. Tudi sedi se višje, očitno so mu hoteli vdahniti marsikateri gen, sicer značilne za križance.
To potruje tudi možata podoba z visokimi linijami in ozkimi bočnimi stekli, seveda pa je tako kot manjši brat standardno nasajen na kar 20-palčna platišča (195/55 R20). Izgleda dramatično, delovalo naj bi tudi zelo ekološko, kako pa se bo ta rešitev izkazala v praksi, bomo videli, ko ga bomo zapeljali.
Pomemben podatek o grand scenicu je še prtljažni prostor. Tega je v primeru petih sedežev za 718 litrov oziroma 40 več kot doslej. Če se premično drugo vrsto potisne povsem naprej, naraste prostor na 866 litro. Klasični scenic bo imel 572 litrov prtljažnika. V različnih odlagališčih je za 63 litrov prostora.
Notranjost bo sicer v največji meri slična običajnemu scenicu, vključno z velikim tabličnim zaslonom R-link in modernimi asistenčnimi pripomočki, vključno s serijskim prepoznavanjem pešcev.
Med motorji velja posebej izpostaviti hibridni pogon, ko bosta sodelovala elektromotor in dizelski dCi 110 motor. Najmočnejši dCi 160 bo serijsko opremljen z EDC menjalnikom, poleg tega bodo v ponudbi še dCi 110, dCi 130, TCe 115 in TCe 130.
Grand scenic, ki po prehodu modela espace v vode križancev postaja zastavonoša Renaultovih enoprostorcev, bo javnosti v živo uradno predstavljen na septembrskem salonu v Parizu. Nato bo takoj stekla prodaja, v Sloveniji novembra.
dezurni@zurnal24.si