V sklopu napovedi nove petletke Renaulta za čas do leta 2022 specializirani avtomobilistični mediji skrbno spremljajo vse novosti v povezavi s proizvodno paleto modelov francoskega proizvajalca vozil. V središču pozornosti je nova, peta generacija clia, modela, ki spada med najbolj popularne Renaultove proizvode. Nova generacija, vsaj glede na to, da gre za povsem nov model, ne bi smela razočarati.
Pri britanskem Autocarju so se sklicevali na izjave predsednika evropskega oddelka Renaulta Jean-Christophe Kuglerja in zapisali, da bo novi clio na voljo tudi v hibridni izvedenki z električnim motorjem. Za sedaj ni znano za kakšno obliko pogona bo šlo, niti s katerim motorjem bi utegnili kombinirati elektromotor v različici priključnega hibrida.
Konec za male bencinarje?
V novega clia bodo vgrajevali tudi sisteme za avtonomno vožnjo. Za razliko od novega audija A8 peti clio ne bo opremljen s tretjim nivojem samodejne vožnje pač pa nivojem nižje. To pomeni, da bodo sistemi sami nadzorovali hitrost vozila in razdaljo do vozila spredaj in tudi smer premikanja avtomobila s pomočjo električnega servovolana in kamere, ki bo prepoznavala črte na vozišču, s čimer bo vozilo ohranjalo na voznem pasu.
Kar zadeva dizajn naj bi sprednji del dobil "podpis" večjih megana in talismana z žarometi v obliki črke C, dizajn pa se utegne navezovati tudi na zadnji Renaultovi študiji trezor in symbioz.
V potovalni kabini bo nov večpredstavnostni sistem z večjim zaslonom na dotik, ki naj bi ga postavili na vrh armaturne plošče. Pod motornim pokrovom naj bi obdržali prepoznavni 1,5-litrski dCi turbodizelski motor in še nekatere aktualne motorje. Zato pa naj bi se po pisanju Autocarja slabo pisalo bencinskim motorjem z najmanjšo prostornino. Trivaljni 0,9-litrski TCe turbo motor, ki so ga v preteklosti kritizirali, naj bi močno prenovili, če ne celo zamenjali.
Novi clio naj bi na ceste zapeljal leta 2019.
Bencinarji so itak ene navadna sranja.