O Renaultovem globalnem pickupu se je dolgo govorilo, pravih skrivnosti, ki jih je obdržal čisto do konca, je pravzaprav malo. V največji meri se naslanja na Nissanov model navaro, tako da je glavna posebnost od japonskega sorodnika le svojstven prednji del z bolj mehkimi linijami, LED dnevnimi lučmi in velikim Renaultovim rombom. S strani in zadaj so navezave na navaro zelo očitne, prav tako je veliko podobnosti znotraj, saj alaskan denimo uporablja celo isto multimedijo in ne Renaultovega R-linka.
Tudi alaskana poganja 2,3-litrski dizelski motor z biturbo tehnologijo v različici 120 kW (163 KM) ali 140 kW (190 KM). Na nekaterih trgih bodo ponujali tudi 2,5-litrski dizel in 2,5-litrski bencinar, a verjetno ju v Sloveniji ne bomo videli.
Svoje terenske zmogljivosti bo dokazoval z možnostjo izbire delovanja 4x4 pogona, bržkone bo imel enake tovorne zmogljivosti kot navara, ročnemu menjalniku bo na listi doplačil družbo delala sedemstopenjska avtomatika. Alaskan bo na razpolago s podaljšano in dvojno kabino, na tovorni del so namestili tudi 12V vtičnico. Tako kot navara bo tudi alaskan imel do štiri dodatne oči - kamere za 360-stopinjski pogled okoli avta.
Alaskana bodo najprej pričeli prodajati v Latinski Ameriki, kjer so srednje veliki pickupi najbolj priljubljeni, v Evropo pa bo prišel štrene VW amaroku in fordu rangerju mešati na prelomu novega leta. Cena naj bi bila postavljena na nivo navare, torej v Sloveniji okoli 29 tisoč evrov.
dezurni@zurnal24.si