Lamborghini je svojega mišičnjaka svetovni javnosti najavil na zelo zanimiv način - nekaj dni pred začetkom salona v Ženevi je objavil surov video, posnet na stezi Nürburgring.
Performante je odpeljal celoten krog. Štoparica se je ustavila pri 6:52.01. To je dirkaško neskončnih pet sekund manj kot je kadarkoli uspelo doslej uradno najhitrejšemu velikoserijskemu avtu na Ringu, porscheju 918 spyder. In kar sedem sekund hitreje od bratskega aventadorja SV, ki naj bi bil resnični zastavonoša hitrosti pri Lamborghiniju. Hopla!
Ni pomembna končna hitrost ...
Kmalu se je na video ulil plaz komentarjev, zrasle so teorije zarote, da so si pri Lamborghiniju glede performanteja vse skupaj izmislili.
Pri Lamborghiniju so si kritike vzeli k srcu, rivalstvo med hišnimi znamkami koncerna Volkswagen gor ali dol. Zato so v Ženevo prišli z računalniki, na katerih je shranjena hitrostna diagnostika GPS senzorjev hitrega kroga na Ringu.
Hkrati so zavrgli očitke glede uporabe izvenserijskih pnevmatik, saj bodo Pirelli Trofeo R pnevmatike med opcijami pri nakupu hitrega lamborghinija. Po pisanju CNeta so tudi izdatno pojasnili, da pri performanteju ni ključna končna hitrost, ki je pri tekmecih lahko resda višja. Bolj pomembno je, kako hitro hitrost avto doseže in koliko jo lahko "odnese" s seboj iz ovinka. In v tem pogledu huracan performante očitno blesti.
Posnetek rekordnega kroga
Performante je posebna različica huracana V10 z aktivno aerodinamiko (predvsem zadnje krilo) in kar 40 kilogramov nižjo maso. Ima tudi precej trše in nižje podvozje. Motor ima moč povišano na 470 kW (640 KM, +30 KM), navora je za 600 Nm. Pospešek do 100 km/h je 2,9 sekunde, po 8,9 sekundah je že pri 200 km/h. Končna hitrost ni uradno navedena, a se giblje okoli 325 km/h.
dezurni@zurnal24.si