Čista in drzna oblika, najsodobnejša tehnologija in pestra izbira pogonskih sklopov - vključno s priključnim hibridnim pogonom - to so aduti na katere stavi nova astra v zelo zahtevnem kompaktnem razredu.
Najnovejša astra je sestrična novega peugeota 308 (predstavljenega na začetku letošnjega leta), kar pomeni, da je narejena na enaki platformi EMP2 koncerna Stellantis.
Oblikovalci so uporabili Oplov novi oblikovalski slovar, ki je bil objavljen avgusta 2018 s konceptom GT X, skupaj s tako imenovano obliko vizor motorne maske.
Večja in prostornejša
Zunanja oblika je radikalen odmik od stare astre. Podobna je novim Oplovim izdelkom. Za sprednji del so značilni matrični LED žarometi, ki jih povezuje kos sijajne črne obloge. V odbijač so vgrajene majhne meglenke. Gledano s strani najprej padejo v oči črni stebrički in streha, prav tako kotni C-stebriček, ki je v barvi karoserije.
Nova generacija je v primerjavi z aktualno daljša za 4 milimetre (zdaj 4,374 metra), širša za 51 milimetrov (1,86 metra), 15 mm nižja (1,47 metra), medosna razdalja je bila podaljšana za 13 milimetrov (na 2,675 metra), prostornina prtljažnega dela pa se je povečala za 52 litrov (zdaj 422 litrov).
Digitalna kabina
Povsem nova je tudi kabina vozila, ki je na račun daljšega medosja in uporabe novih tehnologij prostornejša. Novost je digitalni 10-palčni zaslon merilnikov in 10-palčni zaslon informacijsko-razvedrilnega sistema, na voljo bo tudi projekcijski head-up zaslon. Astra bo seveda dobila vse napredne asistenčne sisteme, ki jih ponujajo vozila koncerna Stellantis, tudi 360-stopinjsko kamero in pametni sistem, ki vozilo v določenih situacijah na cesti vodi samodejno, vključno z zaviranjem in speljevanjem. Kdor bo potreboval še več prostora, bo lahko spet izbral karavansko različico astra sports tourer.
Pestra ponudba motorjev
Astra bo na voljo z vrsto bencinskih in dizelskih motorjev z razponom moči od 81kW/110 KM do 165 kW/225 KM. V ponudbi bosta tudi dve vtično hibridni različici, odvisno od pogonskega sklopa pa še 6-stopenjski ročni in 8-stopenjski samodejni menjalnik.
Oba priključna hibrida kombinirata 1,6-litrski turbobencin (s 150 konjskimi močmi ali 180 konjskimi močmi) in elektromotor s 110 konjskimi močmi, medtem ko je sistemska moč 180 konjskih moči oziroma 225 konjskih moči. Litij-ionske baterije imajo kapaciteto 12,4 kWh, je doseg v električnem načinu je do 50 kilometrov.
Preostali del ponudbe bo sestavljal 1,2-litrski turbobencinski motor s 110 KM ali 130 KM ter turbo dizel z 130 KM.
Opel bo naročila za novo astro začel sprejemati jeseni letos, prve dobave pa se bodo začele na začetku leta 2022.