Avto
137 ogledov

Q3 po prenovi bolj terenski

Audi Q3
1/7
Gregor Prebil
Audi je predstavil prenovljeno različico križanca Q3., ki je znotraj znamke Audi pri nas na tretjem mestu po prodaji, za modeloma A3 in A4. Prenova prinaša več opreme in zmogljivejše, a hkrati varčnejše pogonske motorje.

A3 in A4 sta torej še vedno pred Q3, tudi na račun več karoserijskih oblik - od karavana, kombilimuzine, do limuzine. Pri Audiju še vedno vidijo velik trend in rezervo pri športnih terencih, zato bodo v prihodnjih treh letih začeli prodajati še dva povsem nova Q modela, prodaja križancev znotraj Audija pa naj bi presegla 40 odstotkov celotne prodaje.

Želeli so, da je robusten

Audi Q3 | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
Po prenovi audi Q3 ni bistveno drugačen od svojega predhodnika. Predvsem je bolj robusten, bolj terenski. Oblikovalci so sledili drugim modelom in naredili minimalne posege v odbijače in zadnji del, spremenili so luči, ki so serijsko naprodaj v ksenonski tehnologiji, opcijsko so na voljo polni LED žarometi. Tudi znotraj so spremembe v prid večjega prestiža minimalne.

Največja novost pri nas je paket opreme style, ki pri večini motornih različic ni doplačljiv, pri bencinskem motorju in vstopnem dizlu pa je zanj treba doplačati 250 evrov. Paket style osnovni opremi dodaja sredinski naslon za roke, komfortno samodejno klimatsko napravo, navigacijski paket s paketom povezljivosti, ogrevana sedeže spredaj, parkirni asistent, 17-palčna aluminijasta platišča …

Novost v ponudbi je možnost električnega odpiranja in zapiranja prtljažnik vrat. V prtljažniku ni več trde police, ki jo je nadomestil rolo, za več udobja so izboljšali vzmetenje, že v osnovni opremi je MMI radio z barvnim zaslonom z možnostjo dodajanja elementov.

Do sedem odstotkov močnejši in 17 odstotkov varčnejši

V začetku prodaje, čakalna doba na avtomobil je od šest do osem tednov, je naprodaj šest pogonskih agregatov. Kar 98 odstotkov Q3 se proda z dizelskim agregatom, zato bo zelo zanimiv vstopni 2,0-litrski turbodizel z 88 kilovatov moči (120 KM), ki ga je že mogoče naročiti, k nam pa prihaja meseca maja. Zanj pa bostas na voljo tako šeststopenjski ročni, kot samodejni S tronic menjalnik.

Audi Q3 | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
V ponudbi so trije štirivaljni motorji TFSI in trije štirivaljni motorji TDI z gibno prostornino od 1,4- do 2,0-litra in močjo od 88 kilovatov (120 KM) do 162 kilovatov (220 KM). Izboljšave so prinesle do sedem odstotkov več moči, v povprečju pa do 17 odstotkov nižjo porabo goriv.

Novost je tudi pod pokrovom športne različice RS Q3, ki k nam prihaja še letos. 2,5-litrskemu petvaljniku so "našli" dodatnih 22 kilovatov (30 KM) moči, odslej jih premore 250 kilovatov (340 KM), kar zadostuje, da z mirovanja do prve stotice požene v 4,8 sekunde.

Začetek nekaj nad 30 tisočaki

Vstopni bencinski 1,4-litrski TFSI agregat z 110 kilovatov (150 KM) moči in šeststopenjskim ročnim menjalnikom stane vsaj 30.700 evrov, na dizelski strani je najcenejši 2,0 TDI motor z 88 kilovatov moči (120 KM) in prav tako šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ki je še 200 evrov dražji.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.