Hidria, ki je s skupino PSA začela sodelovati pred 17 leti, je danes s svojimi sistemi za hladen zagon dizelskih motorjev prisotna v vseh modelih Citroënovih, Peugeotovih in DS Automobiles vozil z dizelskimi motorji, pa tudi v tistih, ki bodo kmalu predstavljeni javnosti. Hidria bo za PSA opremila tudi njihov najnovejši dizelski motor z oznako DV5R, ki bo prvič vgrajen v Peugeot 308.
S francosko multinacionalko, za katero razvija in dobavlja tudi ključne dele volanskih sistemov in visokozmogljivih elektromotorjev za hibridna in električna vozila, pa se že pogovarja za razvoj motorjev tudi po letu 2022. Hidria je s svojimi rešitvami že prisotna tudi v Oplovih dizelskih motorjih.
V Idriji globalni epicenter za rešitve hladnega zagona sodobnih dizelskih motorjev
Korporacija Hidria za razvojne in predrazvojne projekte in rešitve - te bodo v sodobnih vozilih vgrajene šele po letu 2022 - letno na ravni skupine vlaga 10 milijonov evrov lastnih sredstev.
V naslednjih petih letih pa bo samo v tolminsko lokacijo Hidria investirala 26 milijonov evrov. To Hidrii AET, ki je razvila in izdelala tudi inovativni mednarodno nagrajeni sistem za hladni zagon dizelskega motorja s senzorjem tlaka Optymus PSG, omogoča nadpovprečno rast in odpiranje novih delovnih mest.
V naslednjih letih bo zato v Tolminu - ta je zaradi inovativnosti in znanja Hidriinih zaposlenih že postal globalni epicenter za rešitve hladnega zagona sodobnih dizelskih motorjev in zmanjševanja škodljivih emisij - Hidria potrebovala nove strokovnjake in specialiste tehničnih smeri. Prihodki Hidrie AET pa se bodo iz zdajšnjih 30 milijonov evrov povečali na 60 milijonov evrov, so napovedali v Hidrii.