Kwid koncept bo razkrit na avtomobilski razstavi v Delhiju v Indiji.
Avtomobil ima sicer prenos moči na dve kolesi, a videz pravega terenskega vozila. Kompaktne mere in razmerja ter kratka previsa spredaj in zadaj dajejo dinamični vtis. Zaradi izdatno odmerjenih koles, ki segajo preko robov blatnikov, študija spominja na buggy. To dodatno poudarjajo izrazite zaščitne obloge in zajetni blatniki.
Sedenje v ptičjem gnezdu
Oblikovalci so pri snovanju notranjosti navdih iskali pri ptičjih gnezdih. Sedeži lebdijo nad čvrsto belo osnovo in ustvarjajo vtis lahkotnosti, dvobarvne prevleke iz elastomera dajejo občutek svetlosti. Posebej je klimatiziran zadnji del z upravljali in v koncentrične kroge razporejenimi prezračevalnimi odprtinami na hrbtišču voznikovega sedeža. Armaturna plošča ima vgrajeno tablico, preko katere se upravlja številne funkcije naprave Flying Companion (brezpilotno letalo). Ta je namenjen zagotavljanju varne, a hkrati prijetne izkušnje v vožnji in je prva taka naprava v svetu avtomobilizma.
Izhajajoč iz premičnega zadnjega dela strehe ponuja dva načina delovanja: samodejnega, z uporabo programirane sekvence krmiljenja in ugotavljanja položaja s pomočjo GPS, ali ročnega, ki omogoča nadzor nad napravo preko na armaturno ploščo vgrajene tablice. Flying Companion lahko služi za raznolike namene, kot je opazovanje prometa, snemanje pokrajine ali zaznavanje ovir na cesti.
Tudi na elektriko
Študija ustreza tudi "Z.E ready", saj je pripravljena za vgradnjo akumulatorskih baterij za električen pogon, pod znakom Renault pa ima skrit vtič za polnjenje. Poganja ga najnovejši bencinski motor s turbo polnilnikom in zmanjšano prostornino (1,2 litra), ki je povezan s samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko EDC in tako ponuja užitek v vožnji ob majhni porabi goriva. Druge tehnološko sodobne funkcije so: električno nastavljiva prednja klop na osrednji tirnici, električno odpiranje vrat, svetila s svetilnimi diodami (LED) in upravljanje menjalnika z gumbi ob volanu, ki nadomešča klasično prestavno ročico. Pokončno nameščen zaslon na dotik s tehnologijo TFT ima nalogo instrumentne plošče, obenem pa omogoča dostop do povezljivih storitev.