Kako pomemben je DBX za prihodnost britanske luksuzne znamke, priča napoveda, da naj bi v prihodnjih letih pomenil dve tretjini vseh prodanih aston martinov. Že danes namreč več kot 70 odstotkov lastnikov aston martinov v svoji široki garaži gosti vsaj enega suva.
DBX bo neposredni tekmec bentley bentaygi, lamborghini urusu ali porsche cayennu turbo. DBX je dolg nekaj prek pet metrov in z ogledali širok 2,2 metra. Tako kot ostali moderni astoni je konstrukcija iz aluminija, a so mu maso znižali ob pomoči dodanih kompozitnih materialov. Z obliko želi kljub visoki postavi ohranjati tipične proporce znamke s kratkimi previsi, dolgim pokrovom motorja in občutkom nizke strehe.
Avto poganja V8 s štirmi litri prostornine, ki so si ga sposodili pri Mercedesu-AMG in ga poznamo že iz modelov DBS 11 in vantage. Zmore 550 KM in 700 Nm navora, 2,2-tonski suv pa bo šinil proti prvim 100 km/h v 4,5 sekunde, števec hitrosti pa se ustavi šele pri 291 km/h.
Moč se prenaša seveda na vse štiri kolesa, za boljši oprijem skrbi elektronska zapora diferenciala. Zračno vzmeteno podvozje je tako zmogljivo kot tudi udobno. Ker gre za petsedežnika s 632 litri prtljažnika je to najbolj družinski aston martin v tem hipu.
V Nemčiji je cena za osnovni DBX postavljena tik pod 200 tisoč evri.
dezurni@zurnal24.si
Zelooo všečen, tudi cenovno. 🤗😀👌