Avto
1792 ogledov

Koliko hitrejša je insignia GSI v primerjavi z insignio OPC?

Opel insignia GSI
1/6
Opel
Lahka gradnja in napredek v tehnologiji sta opel insignii GSI prinesla 12 sekund hitrejši čas od OPC različice prejšnje generacije na slavni dirkalni stezi Nordschleife v Nürburgringu.

Opel s predstavitvijo nove generacije insignie ni predstavil športne izvedenke OPC, pač pa GSI, ki ne premore tako številčne konjenice. A nič zato. V Rüsselsheimu so ob predstavitvi zatrdili, da je GSI hitrejša, zdaj pa imajo zato tudi dokaze. 

Insignia GSi je standardno opremljena z mehatronskim podvozjem FlexRide. To v delčku sekunde prilagaja blažilnike in krmiljenje, krmilna enota spreminja tudi umeritev stopalke za pospeševanje in točke prestavljanja osemstopenjskega avtomatskega menjalnika. Voznik lahko izbira med načini Standard, Tour in Sport. Glede na izbrani način sta lahko krmiljenje in odziv dušilne lopute še bolj neposredna.

Za pogon športne limuzine v najbolj zmogljivi različici je zadolžen 2,0-litrski turbo motor, ki razvije moč 191 kW (260 KM) in navor 400 Nm (poraba pri voznem ciklu NEDC: mestna vožnja 11,2 l/100 km, zunajmestna vožnja 7,1 l/100 km, kombinirano 8,6 l/100 km, emisije CO2 197 g/km). Štirivaljni motor je usklajen s povsem novim osemstopenjskim avtomatskim menjalnikom.

Novo Avto Z insignio OPC po Hungaroringu

Posebnost modela GSi je način Competition (tekmovanje), ki ga voznik aktivira s pomočjo gumba za ESP. Dvojni pritisk veščim voznikom omogoča večji odmik od smeri in izklopi nadzor zdrsa – na primer za hiter krog na progi Nordschleife.

Pomanjkanje konjenice so nadomestil z drugimi triki, zaradi katerih je tudi poraba goriva bistveno ugodnejša. insignia GSI je deset milimetrov bliže cesti kot ‘običajna’ insignia in vsaj 160 kilogramov lažja od Insignie OPC prejšnje generacije. Ima tudi inteligentni vsekolesni pogon, ki vsakemu kolesu dodeli idealno dozo moči, za kar poskrbi nadzor vektorjev navora. Ta obenem dodatno izboljša vodenje in odpravi podkrmiljenje. Pnevmatike Michelin Pilot Sport 4 S na 20-palčnih platiščih zagotavljajo dober oprijem, zavore Brembo pa jamčijo za kratko zavorno razdaljo. Pri Oplu trdijo, da je krmiljenje zelo neposredno, nastavljivi blažilniki ter upravljanje motorja in menjalnika so povezani med sabo in prilagojeni dinamični vožnji v načinu Sport. 

Opel insignia GSI | Avtor: Opel Opel

Športno podvozje, razvito v kombinaciji s pnevmatikami Michelin Pilot Sport 4 S in velikimi 20-palčnimi platišči, poskrbi za dober oprijem. Pri tem ima pomembno vlogo tudi standardni štirikolesni pogon z nadzorom vektorjev navora. Namesto običajnega diferenciala sta v tem sistemu na zadnji osi dve sklopki, ki lahko glede na razmere pri vožnji v delčku sekunde individualno pospešita vsako zadnje kolo.

Hitrejša kot OPC Avto Opel predstavlja športno različico insignie GSI

Izziv na slavni progi Nordschleife v Nürburgringu je sprejel Volker Strycek, ki je z ekipo na dirkališču poskrbel za zadnje prilagoditve vozila. "Krog na stezi Nordschleife lahko z insignio GSi prevozim do dvanajst sekund hitreje kot v močnejši predhodni Insignii OPC," po testiranjih pravi Strycek in dodaja, da so bistvene prednosti GSI pred OPC, da v ovinkih ali na odsekih s slabšim oprijemom, ko se mora avto odzvati še posebej dinamično in natančno, hitrejša vožnja in preprostejši nadzor.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.