Focus electric brez izpustov je prvi v paleti Fordovih elektrificiranih vozil, ki se mu bo v Evropi naslednje leto pridružilo še priklopno hibridno električno vozilo (PHEV) C‑MAX Energi, sledil pa bo še hibridni mondeo nove generacije.
Focus electric je opremljen z naprednim električnim motorjem in litij-ionskim akumulatorjem, s katerima razvije moč 145 KM in doseže največjo hitrost 135 km/h. Od decembra 2011 ga izdelujejo v Severni Ameriki, evropskim kupcem pa bo na voljo od letošnjega julija.
Z enim polnjenjem 162 kilometrov daleč
Z naložbo v višini 16 milijonov evrov je Ford poskrbel za integracijo proizvodnje v že vzpostavljeno focusovo proizvodno linijo v Saarlouisu, kar omogoča prilagodljivost na povpraševanje s povečanimi proizvodnimi količinami.
Gre za prvo povsem električno vozilo, ki ga bodo v Nemčiji izdelovali neposredno na liniji za serijsko proizvodnjo. Vsak je opremljen s povsem integriranim vgrajenim polnilnikom s 6,6 kW, ki z dve do triurnim polnjenjem z napajalnikom z 32 A. Maksimalno napolnjena baterija v tri do štiri ure napajanja zadošča za 162 kilometrov vožnje.
Nova inovativna funkcija
Opremljen je z novim vmesnikom, poimenovanim SmartGauge (pametni merilnik), ki izračunava in prikazuje doseg glede na preostanek energije, voznikov način vožnje, posege z zaviranjem in pospeševanjem ter uporabo dodatne opreme, kot sta klimatska naprava in zvočni sistem.
Pogonski sklop z regenerativnim zaviranjem zajame do 95 odstotkov kinetične energije, ki bi bila med zaviranjem sicer izgubljena, inovativna funkcija Brake Coach (trener zaviranja) pa vzpodbuja postopno zaviranje, s katerim je možno akumulatorju povrniti več energije.