Avto
14 ogledov

Pri Mercedesu za nasvet vprašali fordovce

Renault twin´run concept Renault
Pri Daimlerju so se za nasvet pri razvoju majhnih motorjev obrnili na Ford, ki se je lani proslavil z 1,0-litrskim ecoboost bencinarjem.

Razvoj smarta in twinga tretje generacije, za katerima družno stojita Daimler in Renault, se preveša v sklepno fazo, v kateri je zelo veliko govora o pogonu.

Autonews Europe piše, da so se Daimlerjevi oz. Mercedes-Benzovi strokovnjaki za nasvet, kako izdelati kar se da učinkovit trivaljni motor za takšen avtomobil, obrnili kar na Forda. Znano je namreč, da je Ford z enolitrskim turbo bencinarjem trenutno še vedno korak pred tekmeci v kategoriji motorjev s tako majhno prostornino. Roland Kemmler, eden od direktorjev razvoja motorjev pri Mercedes-Benzu, je za omenjeni industrijski medij o Fordovem izdelku dejal: "Gre za zelo zanimiv in impresiven motor. S Fordovimi inženirji smo imeli razgovore o njem."

Daimler seveda nasvetov ni dobil zastonj, v zameno naj bi izmenjali svoje izkušnje o doseganju zelo strogih prihodnjih naravovarstvenih regulativ Euro VI, ki jih nekateri Mercedes-Benzovi motorji že dosegajo. Sodelovanje med Daimlerjem in Fordom sicer ni naključno, saj skupaj z Renaultom trojica že od prej sodeluje pri razvoju tehnologije gorivnih celic, ki naj bi jih v serijskem avtomobilu ponudili do leta 2017.

O motorju, ki bo poganjal smarta/twinga, sicer še ni veliko znanega. Glede na govorice pa bo šlo za malega trivaljnega turbo-bencinarja z emisijami okoli 96 gramov CO2/kilometer.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.