Oblikovno je soul dobil nekoliko širši videz in skladnejše mere. Da bi lahko sprejel močnejši motor, je nos podaljšan za 15 mm in zdaj V dolžina meri 4.120 milimetrov. V primerjavi s predhodnikom je zračna odprtina postavljena nižje in je širša, okrogle meglenke pa so po novem večje.
Novinec je serijsko opremljen z zmogljivejšimi dvojnimi žarometi s črnimi obrobami in dvojnimi dnevnimi lučmi. Kot opcijo si lahko stranke omislijo nove projekcijske žaromete in LED luči, tako spredaj kot zadaj. Nova so stilska 16- in 18-palčna lita platišča, prav tako tudi zunanje ročice vrat, medtem ko spremenjena zunanja vzvratna ogledala vsebujejo LED smerokaze. Na zadku najprej opazimo zajetnejši črni odbijač in meglenki, ki sta postavljeni v skrajni rob zadka.
Nov agregat
Na dizelski strani je na voljo 94-kilovatni (128 KM) CRDi z 260 Nm navora pri 1.900 vrtljajih in z normno porabo 4,9 l/100 km, emisija CO2 je 129 g/km. S paketom EcoDynamics se poraba zmanjša na 7 l/100 km, izpusti CO2 pa na 125g/km. Soul je serijsko opremljen s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, opcijsko pa s prav tako 6-stopenjsko avtomatiko.
Se mi zdi, da bo Soul še naprej ostal eden izmed najlepše oblikovanih enoprostorcev iz razreda, kjer gre za filozofijo odbite "škatle". Kljub svoji načeloma kvadratni obliki deluje namreč Soul tudi po prenovi bolj atraktivno kot recimo kakšna Škodina alternativa.… ...prikaži več Pa še motorja sta zdaj res vrhunska, vključno s 6-stopenjskima menjalnikoma.