Peugeot 2008 je po treh letih doživel prenovo. Na zunaj se ga prepozna predvsem po precej bolj možatem prednjem delu z agresivnejšo motorno masko in zaščito nižjih predelov avta, revitaliziran je tudi zadnji del. Še posebej zanimiva novost je GT line oprema, ki križanca “obleče” v športnejšo podobo s 17-palčnimi platišči, veliko kroma in dodanih črnih obrob.
Znotraj se prenovljeni 2008 izkazuje po nekaterih spremembah, ki vključujejo zadnjo generacijo t. i. i-cockpit zasnove instrumentalne plošče, na katerem po novem voznik tudi nadzoruje delovanje grip control sistema za nadzor gnanih koles. Prek petih programov, ki jih izbira z vrtljivim gumbom med sedežema, lahko voznik odvisno od podlage prilagaja nadzor nad zdrsom, podatki pa se izpisujejo na zaslonu.
Kombinacija 3+3
Motorji so ostali pri istih kilovatih, vseh skupaj pa je šest, po tri na strani bencinarjev (vsi 1,2-litrski trivaljniki) in dizlov (vsi 1,6-litrski). Pri znamki izpostavljajo njihovo učinkovitost, v prid jim govori tudi letošnja nagrada Svetovni motor leta, ki ga je prejel trivaljni bencinar. Pri 81-kilovatnem 1,2 pure tech bencinarju je novost možnost avtomatskega menjalnika, ki smo ga že vzljubili v modelih 208 in 308.
Opremski paketi so trije, access, active in allure, najbolj logična izbira pa se zdi sredinski active, ki že ima multimedijski sistem in avtomatsko klimo.
Peugeot 2008 bo brez dvoma uspešno zgodbo med malimi križanci znal pisati naprej. Nenazadnje se je na velikem testu križancev, ki ga je Žurnal24 izvedel v sodelovanju z drugimi slovenskimi mediji, uvrstil na visoko drugo mesto. Več TUKAJ.