Kljub temu, da gre za medgeneracijsko prenovo, je bil nissan qashqai deležen kar nekaj sprememb, ki se nam ne bi zdele nenavadne niti ob menjavi generacije. Spremembe se sicer odražajo predvsem v močno osveženem dizajnu, novih tehnologijah infotainmenta in asistenčno-varnostne tehnike ter v pogonskem sklopu e-power, ki se je v treh letih po predstavitvi v Evropi izkazal za zelo uspešnega.
Malce korenitejše izboljšave so bile tudi potrebne, če hoče qashqai tudi vnaprej igrati vodilno vlogo v svojem razredu, ki se je doslej odrazil v dobrih štirih milijonih prodanih vozil, odkar je leta 2007 na evropske ceste kot ustvarjalec trenda zapeljal qashqai prve generacije.
Zunanjost qasqaija je bila ob prenovi deležna največ sprememb, ki se odražajo predvsem v novi maski z močnejšim vtisom, pri kateri so oblikovalci našli navdih na japonskih vojnih oklepih Nove so tudi prednje luči, ki v zgornjem delu odražajo Nissanov podpis. Zadnje luči so ostale na zunaj enake, vendar imajo drugačno grafiko in "super" rdečo barvo.
Kabina sicer ni bila deležna tako velikih sprememb, z izjemo šip, ki so debelejše in bolje izolirajo hrup. Izstopa predvsem novi paket opreme N-design, ki se v notranjosti izraža v oblazinjenju v alkantari in v možnosti 64 odtenkov ambientalne barve, na zunanjosti pa v tem, da je celoten avtomobil v barvi karoserije in posajen na 20-palčna kolesa.
Qashqai v Nissanovo evropsko ponudbo prvič prinaša tudi Googlove storitve, 360-stopinjska kamera po novem ponuja osem zornih kotov in boljšo kakovost slike, na voljo pa je tudi navidezni pogled pod avtomobil. Že v osnovni opremi so na voljo vsi asistenčni sistemi, med katerimi sta tudi "črna skrinjica" in način "driver assist custom".
Pogonska izbira je ostala bolj ali manj enaka, kar pomeni, da je pod motornim pokrovom v osnovi 140-'konjski' 1,3-litrski turbobencinski motor v kombinaciji z ročnim menjalnikom, nadenj pa je uvrščen prostornnsko enak motor z močjo 158 'konjev' v kombinaciji z brezstopenjskim menjalnikom X-tronic ter s prednjim ali štirikolesnim pogonom. V vsakem primeru ima motor tudi blagi hibrid.
V vrhu ponudbe pa je 190-'konjski' elektrificirani pogon e-power, pri katerem bencinski motor ustvarja elektriko za pogonski elektromotor ali shranjevanje v baterijo, ni pa neposredno povezan s pogonskimi kolesi. Pri Nissanu pravijo, da se je ta pogon v Evropi precej uveljavil, saj so od leta 2021 prodali več kot 100.000 z njim opremljenih qashqaijev in X-trailov.
Pri nas se bo ponudba začela z osnovnim motorjem v kombinaciji z osnovo opremo accenta, za katerega bo treba odšteti vsaj 28.600 evrov, glede na dosedanje izkušnje pa je bila najbolj pogosta različica opreme N-connecta v kombinaciji z menjalnikom X-tronic, za katero je treba odšteti vsaj 32.600 evrov. Qashqai s pogonom e-power pa stane najmanj 37.100 evrov.
V Sloveniji je qashqai po prodajnih številkah na četrtem mestu. Kar bi radi pri Nissanu spremenili in ga uvrstili na zmagovalne stopničke. Zanimivo je, da se kar 80 odstotkov kupcev qashqaija odloči za samodejni menjalnik, le 5 do 10 odstotkov avtomobilov pa se proda s štirikolesnim pogonom.